וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט עיצבה קולקציית רהיטים - וככה זה נראה

מירנדה קר חברה למותג רהיטים אמריקאי ועיצבה עבורו קולקציה בשם "אהבה. שמחה. אושר" מלאה בקווים גיאומטרים ובצבעוניות של ורוד עתיק וזהב. "בית זה מקום שחוזרים אליו כדי להיטען באנרגיה, הוא צריך להיות שליו"

מירנדה קר קולקציית רהיטים Universal Furniture. אינסטגרם, צילום מסך
"עולמות האומנות והעיצוב תמיד קסמו לי". מירנדה קר והשולחן האהוב עליה בקולקציה/צילום מסך, אינסטגרם

דוגמניות רבות מחפשות להרחיב את תחומי העיסוק שלהן מתוך הבנה שימי הקריירה שלהן קצרים. בעוד שרבות מהן עוברות להתעסק בתחומים משיקים כמו איפור, טיפוח או עיצוב אופנה - יש גם מי שקצת מתרחקות. אחת מהן היא מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט במיל', מירנדה קר, שבימים אלו חברה ל-Universal Furniture, מותג עיצוב בית מוכר בארצות הברית, והשיקה קולקציית רהיטים בשם "אהבה. שמחה. אושר".

הקולקציה שהשיקה הטופמודל ההריונית, שמצפה לילד שלישי, משקפת את הטעם האישי שלה. היא עיצבה את שני הבתים שלה בקליפורניה, בהם היא מתגוררת עם בעלה אוון שפיגל, מייסד סנאפצ'אט, בנה פלין בן השמונה, מנישואיה הקודמים לאורלנדו בלום, ובנה הארט בן השנה. הרהיטים בקולקציה מעוצבים בקווים גיאומטריים נקיים וצבעוניות עדינה של ורוד וזהב.

מירנדה קר קולקציית רהיטים Universal Furniture. אינסטגרם, צילום מסך
"הראיתי להם את הרעיונות שלי - והם אמרו 'זה מדהים'". הקולקציה של קר/צילום מסך, אינסטגרם

קר מספרת בריאיון למגזין Architectural digest שאת החיבה שלה לעיצוב היא גילתה בימים שעוד גרה בדירות דוגמניות בבירות אופנה שונות. "הדירה הראשונה שלי הייתה ביפן. היו שתיים או שלוש בנות בכל חדר. הבאתי וילונות, קישוטים ופרחים. בית זה מקום שחוזרים אליו כדי להיטען באנרגיה, רציתי שנרגיש שם רגועות ושלוות", היא אומרת.

"עולמות האומנות והעיצוב תמיד קסמו לי", היא ממשיכה. "אחת התשוקות שלי הייתה לייצר קולקציה משלי מתישהו. כש-Universal Furniture פנו אליי חשבתי שזו הזדמנות נהדרת. הם באמת הבינו ואהבו את האסתטיקה שלי. הם שאלו אם אני רוצה לשתף איתם פעולה, ואמרתי מיד כן. הראיתי להם את הרעיונות והחזון שלי והם אמרו - 'וואו, זה מדהים'". מנכ"ל החברה ג'ף שפר אמר: "מירנדה מביאה פרספקטיבה חדשה. היא אייקון ברשתות החברתיות עם מיליוני עוקבים והיא ידועה בסגנון משובח והגדרת טרנדים באופנה".

עוד בוואלה! בית ועיצוב

40 אלף ביקורות לא טועות: המצעים הנעימים בעולם נמצאים באמזון, ויש משלוחים לארץ

לכתבה המלאה
מירנדה קר קולקציית רהיטים Universal Furniture. אינסטגרם, צילום מסך
"מירנדה מביאה פרספקטיבה חדשה"/צילום מסך, אינסטגרם

"אני אוהבת להפוך מקום זר לשלי", היא ממשיכה. "למשל כשאני מגיעה לבית מלון - אני תמיד מחליפה את הכריות, מסדרת את הארון ומוסיפה נרות. הופכת את המרחב לשלי. אני אוהבת ללמוד על פנג שוואי ועל אנרגיות ומעצבת את הבתים שלי לפי זה. למזלי, אוואן מקבל את האסתטיקה שלי. יש לו דעות, אבל הן דומות לשלי. באמת הסתדרנו בקטע הזה. אני חושבת שזה בגלל שלשנינו יש הערכה לאומנות ולעיצוב".

לדבריה של קר, הקולקציה "פונקציונאלית, מטופחת ומעוררת השראה", והיא מספרת שהיא הייתה מעורבת לחלוטין. הפריטים צפויים להגיע לחנויות בחודש הבא, ואם מזדמן לכם ביקור בחו"ל או שיש לכם כתובת בארצות הברית למשלוחים - כדאי שתשקלו להתחדש.

"הפריט האהוב עליי בקולקציה הוא שולחן זכוכית ומתכת עם בסיס גיאומטרי. הוא מאוד תכליתי ויכול להשתלב בכל חדר בבית. מעבר לזה, הוא נצחי, הוא לא טרנדי - וזה היתרון שלו". לסיכום, מספרת קר: "אני שואבת השראה מכל מיני מקומות בעולם. פריז, ניו יורק, מרוקו, סין, אוסטרליה. זה מדהים להיחשף לתרבויות שונות ומסורות שונות. אבל בסופו של דבר, לא משנה כמה מטיילים במקומות יפים, אין כמו בבית".

מירנדה קר קולקציית רהיטים Universal Furniture. אינסטגרם, צילום מסך
"כשאני מגיעה לבית מלון - אני תמיד מחליפה את הכריות, מסדרת את הארון ומוסיפה נרות"/צילום מסך, אינסטגרם
מירנדה קר קולקציית רהיטים Universal Furniture. אינסטגרם, צילום מסך
"קולקציה פונקציונאלית, מטופחת ומעוררת השראה"/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • מירנדה קר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully