וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לקנא בה: בנו אחוזה בהשראת הארי פוטר לנכדתם בת השנתיים

2.9.2019 / 0:11

רובי ודייב החליטו לפנק את לוגן, נכדתם, אז הם בנו לה אחוזה מפוארת עם כל המאפיינים מסדרת הסרטים, כולל חדר משחקים מיוחד רק בשבילה. צפו במתנה הכי שווה שילדה בת שנתיים יכולה לקבל

מערכת וואלה!

לא בכל יום אנחנו מודים שאנחנו מקנאים בילדה בת שנתיים, אבל הפעם זה המקרה. רובי ודייב דאנלופ, כנראה זוג שהכסף לא מהווה עבורו שיקול, בנו עבור נכדתם בת השנתיים מבצר ענק בהשראת הארי פוטר - עוד לפני שהיא בכלל צפתה בסרט או קראה את הספרים.

הזוג הקנדי החליט ללכת עד הסוף עם מתנת יום ההולדת של הנכדה, אז הם ויתרו על צעצוע פשוט ובנו עבור לוגן הקטנה אחוזה מושלמת בחצר האחורית של ביתם, כדי שגם תהיה לה סיבה טובה לבוא לבקר את סבא וסבתא. אם גשר העץ החיצוני לא מרשים אתכם מספיק, בית המשחקים הזה מכיל בין היתר חדר בהשראת בית הספר הוגוורטס, "חנות שרביטים" דומה לזו של אוליבנדר, נדנדה, מגלשה וארון מתחת לגרם המדרגות, בדיוק כמו של פוטר. תמצאו שם גם רהיטים ואביזרים בהשראת הסרטים כמו כריות בעיצוב מכתבי הוגוורטס, מטאטא מעופף, כדור שלג של הוגוורטס ועוד.

אחוזת הארי פוטר. צילום מסך
ככה זה נראה מבחוץ: אחוזת הארי פוטר/צילום מסך

כל הפאר הזה, שמתפרש על שטח של 33 מטר מרובע, נבנה תוך שישה שבועות בידי חברת "גני שעשועים קסומים" והורכב במהלך שלושה ימים בחצר הבית. הזוג לא חשף כמה כסף זה עלה להם, אבל בדרך כלל החברה מקבלת הזמנות דומות בעלות שנעה בין 15 ל-250 אלף דולר.

דייב לא הסתיר את התרגשותו מהמתנה שארגן לנכדתו. הוא אמר ל"מירור": "הבת שלי ובן זוגה מעריצים גדולים של הארי פוטר - אבל אף אחד מאיתנו לא יודע דבר בבנייה ועיצוב, בטח שלא בגני שעשועים. הרגשנו שזה יהיה נחמד אם ללוגן יהיה מקום מיוחד להגיע אליו ולשחק עם סבא וסבתא".

הוא סיפר שהיא כבר קוראת לזה "הבית שלה": "היא וסבתא שלה מאוד אוהבים לשתות תה במטבח הקטן ולבלות זמן איכות יחד. אתם צריכים לראות את הפרצוף של הילדה כשהיא משחקת שם. אנחנו ממש מתרגשים מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully