וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לבית הספר: כל הפריטים שיכינו את חדר הילדים ללימודים

עדי צלח וייס

25.8.2019 / 7:55

אחרי שסיימתם להתארגן על כל הציוד ללימודים - תיק, מחברות וקלמר, הגיע הזמן להתאים את חדר הילדים לבית הספר. החל מציוד משרדי, דרך מעמדים לספרים ועד מנורת שולחן לימים שבהם הכנת שיעורי הבית מתארכת. הנה כל מה שכדאי שיהיה לכם בחדר, במחירים הנגישים של עליאקספרס

ילד עושה שיעורי בית. ShutterStock
גם חדר הילדים בבית צריך להיות מותאם לחזרה ללימודים/ShutterStock

כשאנחנו מתכוננים לשנת הלימודים החדשה, אנחנו קודם כל חושבים להתארגן על כל מה שרלוונטי לספסל הלימודים - קלמרים, מחברות, תיקים וכלי כתיבה. ואולם, גם סביבת הלימודים הביתית חשובה ודורשת התייחסות והתאמה רגע לפני שחוזרים לבית הספר.

אז אחרי שדאגתם לאספקה שתשמש את הילדים בכיתה, הגיע הזמן להיערך גם לסידור החדר בבית. כדי לחסוך לעצמכם שיטוט אינטנסיבי בחנויות, תוכלו לשוטט ברשת במקום, ולמצוא כל מה שצריך בעודכם יושבים בבית על הספה עם המזגן בסלון. כל מה שאתם צריכים נמצא במרחק קליק קצר בעליאקספררס, רק אל תשכחו לקחת בחשבון את זמן המשלוח, שעשוי להיות כמה שבועות.

אז מה בדיוק יש באתר הסיני שישמש אתכם להתאמת חדר הילדים לחזרה ללימודים? התשובה הנכונה היא - הכל. והבונוס: המחירים נמוכים במיוחד. החל מציוד משרדי, עד מעמדים לספרים, מנורת שולחן ועוד שלל אקססוריז חמודים.

רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully