וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ט"ו באב: פריטים מעוצבים שסוגרים פינה רומנטית

בקבוק אישי בעיצובים מדליקים, קולקציית צלחות עם כיתובים רומנטיים, סדין שיעשה לכם נעים בגב וכלים שיעזרו לכם להגיע ללבם של אהוב או אהובה בדרך הקלאסית - הקיבה. מוצרים חדשים ומעוצבים על המדף שיסגרו פינה לט"ו באב

בקבוקי KAMBUKKA  300 ml מחיר 139.90 שח. יח"צ חו"ל,
שום דבר לא אומר אהבה כמו קפה חם. בקבוק אישי של Kambukka/יח"צ חו"ל

אמצע אוגוסט זה לא ממש הזמן הכי מתאים לרומנטיקה - חם מדי, לח מדי ואם יש לכם ילדים אז הם בחופש מדי. אבל בכל זאת, לוח השנה היהודי החליט לתזמן את חג האהבה שלו דווקא לטיימינג המפוקפק הזה, ואם כבר יש סיבה טובה לציין את אהבתכם חבל לפספס אותה. הנה כמה מוצרים חדשים שתוכלו למצוא בחנויות ויעזרו לכם לסמן וי על ט"ו באב, בלי להתרחק מהמזגן:

בקבוקי שתייה אישיים של חברת Kambukka
מה? חברת הבקבוקים הבלגית Kambukka פועלת כבר 10 שנים, ומנסה לקלוע לצרכים ולהרגלי השתייה שלנו עם בקבוקי שתייה סופר מעוצבים, נוחים ואיכותיים. הבקבוקים שומרים על קר וחום, קלים לשימוש ומגיעים במגוון עיצובים וסגנונות כמו הדפסי פרחים, ג'ונגל טרופי, דמויות קומיקס, בצבעים מטאליים ובוהקים.

הבקבוקים מצויידים במכסה חכם, המכיל 3 מצבים: פתוח, סגור ושתייה בלחיצה, ומבטיח שהמשקה לא יישפך או יטפטף. בחברה מבטיחים כי הפטנט החכם מאפשר ניקוי קל, מהיר ויסודי של המכסה ע"י פירוקו באופן קל ופשוט.

למה? כי אהבה היא לדאוג שהקפה שלו/ה תמיד יהיה חם.

כמה? 79.90-169.90 לבקבוקים המכילים 300-750 מ"ל.

איפה? רשת 4 שף , אתר מאמא גורו, רשת Cookstore ובאתר.

קולקציית קיץ של צלחות corelle עם כיתובי מילים. corelle,
יש כל מיני דרכים להראות אהבה. צלחות מקולקציית words של Corelle/corelle

צלחות קינוח עם כיתובים, Corelle

מה? לכבוד ימי הקיץ הלוהטים חברת שקל בית מותגים משיקה דגם חדש של צלחות CORELLE מבית קורנינג האהובות והאיכותיות. קולקציית WORDS במהדורה מוגבלת של CORELLE מבית קורנינג כוללת צלחות בקוטר 17 ס"מ עם כיתוב טיפוגרפי של המילים love ו-enjoy. הצלחות מושלמות לקינוחים או להעברת מסרים ליקירינו.

למה? כי לאף אחד אין כוח לארוחה כבדה בערב לח של אוגוסט, אבל לרוזה צונן וקינוחים שווים (או אבטיח עם בולגרית) על צלחות עם מילות אהבה אף אחד או אחת לא יסרבו.

כמה? מחיר מומלץ לצרכן 49 ש"ח לצלחת.

איפה? להשיג אצל המשווקים המורשים, בחנויות כלי הבית המובחרות, באולם התצוגה שקל בית מותגים, רחוב הבונים 2, רמת גן או באתר.

עוד בוואלה!

סלט פירות: הדפסי הפירות משתלטים על הבית

לכתבה המלאה
תבנית מרובעת של corelle. נמרוד סונדרס,
הדרך לאהבה עוברת בקיבה. תבנית מרובעת של קורנינג/נמרוד סונדרס

תבנית מרובעת קלאסית של המותג קורנינג

מה? התבנית המרובעת הקלאסית של קורנינג היא מסדרת התבניות Bake Serve Store המאפשרת בכלי אחד - אפייה, הגשה ואחסון. היישר מהתנור, אל שולחן האירוח ועד לשמירה במקרר. התבנית עמידה במיוחד ועשויה זכוכית מחוסמת, קלה ודקה ביותר. את התבנית ניתן להכניס למדיח הכלים, לשימוש במיקרוגל ובתנור.

למה? כי הדרך הקלאסית ללב עוברת דרך הקיבה.

כמה? מחיר מבצע: 99 ש"ח, במקום 169 ש"ח (עד גמר המלאי).

איפה? שקל בית מותגים, רחוב הבונים 2, רמת גן או באתר.

סדיני ג'רסי לייקרה של אירופלקס. אירופלקס,
ביחד או לבד - העיקר שיהיה נעים ובלי קמטים. סדין מבד ג'רסי של חברת אירופלקס/אירופלקס

קולקציית סדיני COLORFUL מבית אירופלקס

מה? אירופלקס משיקה את קולקציית הקיץ של סדיני COLORFUL מבד ג'רסי. הסדינים מוצעים בצבעים אלגנטיים וסולידיים: קרם, טיטניום, כחול נייבי, אפור מטאלי, אפור בהיר, לבן ושחור רויאל. הסדינים עשויים מ- 95% כותנה ו-5% לייקרה והם אינם דורשים גיהוץ ונמתחים ללא קמטים על המזרן. בנוסף, הם מצויידים בשוליים רחבים בגובה 30 ס"מ, העוטפים את המזרן ומבטיחים שהסדין יישאר מתוח בצורה מושלמת על המזרן. הקולקציה מתאימה גם למיטות מתכווננות ולמזרנים עד לאורך של 220 ס"מ בזכות האלסטיות הגבוהה של הסדינים.

למה? כי לא משנה אם תסיימו את הערב לבד או יחד במיטה, העיקר שיהיה לכם נעים.

כמה? החל מ-170 ש"ח.

איפה? ניתן להזמין באתר אירופלקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully