וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום של קיץ: איך הפכה בריכת השחייה הפרטית לחלום הישראלי

מה שפעם היה סמל הסטטוס האולטימטיבי שרק מתי מעט יכלו להרשות לעצמם הפך היום לחלום שישראלים רבים קופצים לתוכו ראש. 10 מבריכות השחייה היפות ביותר בישראל שיצננו אתכם בחום הכבד

בריכה בעיצוב דן והילה ישראלביץ. עמית גירון,
העלויות יכולות להגיע בקלות למאות אלפי שקלים. בריכה פרטית בעיצוב דן והילה ישראלביץ'/עמית גירון

האקלים הים תיכוני, תרבות האירוח המפותחת, חווית הלייף סטייל והטמפרמנט הישראלי לצד הגידול באפשרויות ובטווחי המחירים הפכו את בריכות השחייה לתוספת פופולרית בבתים רבים.

בריכה ביתית היא סמל סטטוס ורוב מי שבוחר עושה זאת כדי לייצר לו ולמשפחתו חווית לייף סטייל שונה ויש לכך משמעויות כלכליות רציניות - בנייה של בריכה יצוקה יכולה בקלות להגיע למאות אלפי שקלים. בקצה השני של טווח המחירים נמצאות בריכות האינטקס, שמונחות על הקרקע ולא בתוכה ועשויות יריעות אקריליות. בריכות אלה ניתן לרכוש אפילו בחנויות ספורט או חנויות צעצועים. הן עמידות פחות מבריכות יצוקות ולרוב תוחלת החיים שלהן לא עולה על שנים בודדות. טווח המחירים של הבריכות הללו הוא נוח מאוד ומתחיל מכאלף שקלים לבריכת ילדים רדודה יחסית ועד לעשרת אלפים לבריכות הגדולות והעמוקות יותר.

אבל העלויות של בריכה רחוקות מלהסתיים גם כשהבריכה עומדת וסיימתם למלא אותה במים (מילוי הבריכה לרוב נעשה פעם אחת, בתחילת עונת הרחצה). כדי לשמור על היגיינת המים יש צורך בניקוי שוטף של המים על ידי פילטר שמכיל כלור או מלח. יש המוסיפים גם תחזוקה שוטפת של איש מקצוע (פול מן) בעלות של כמה מאות שקלים בחודש. בנוסף, יש לנקות גם את קרקעית הבריכה בעזרת רובוט או סט שאיבה ידני.

אף על פי שרובם המוחלט של בעלי הבתים עדיין בוחרים בבריכות בעיצוב קונבנציונלי, אנחנו רואים יותר ויותר בריכות אינפינטי שמיצרות אפקט ויזואלי מרשים במיוחד ובריכות אקולוגיות שמערכת הסינון שלהן ביולוגית וכוללת פילטר מיוחד שמפרק את האצות ואיזור ירוק שמחדיר חמצן למים. בריכות אלו אמנם נראות פחות צלולות, אך הן בריאות יותר לסביבה. סביבת הבריכה גם היא דורשת התייחסות עיצובית מיוחדת, המתייחסת לחווית הרחצה והאירוח לצד הבריכה.

הנה 10 בריכות יפהפיות שיצננו אתכם קצת בחום הכבד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully