וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מיליון דולר ועבר של זוועות: זירת הרצח של צ'רלס מנסון עומדת למכירה

הווילה הספרדית שבה רצחו חסידיו של צ'רלס מנסון את בני הזוג לה ביאנקה יום אחד בלבד לאחר שטבחו באישתו ההרה של הבמאי רומן פולנסקי מוצעת כעת למכירה. הייתם מעזים לגור שם?

בית לה ביאנקה בגבעות הוליווד שבו נרצחו בני הזוג לנו ורוזמרי לה ביאנקה על ידי חסידיו של צ'רלס מנסון ב-1969. סוכנות הנדל"ן Redfin, אתר רשמי
"כזאת סביבה שלווה ופסטורלית שאני לא חושב שלמישהו אכפת כבר ממה שהתרחש כאן לפני שנים כה רבות"/אתר רשמי, סוכנות הנדל"ן Redfin
בית לה ביאנקה בגבעות הוליווד שבו נרצחו בני הזוג לנו ורוזמרי לה ביאנקה על ידי חסידיו של צ'רלס מנסון ב-1969. סוכנות הנדל"ן Redfin, אתר רשמי
אילו הקירות יכלו לדבר, הם היו צווחים מאימה/אתר רשמי, סוכנות הנדל"ן Redfin

לרובנו אולי קשה לחשוב על זה, אבל לבתים עם היסטוריה של זוועות יש שוק, במיוחד בארה"ב. ולקהל היעד הספציפי הזה עומדת כעת הזדמנות מפתה לרכוש נכס שהיווה בעבר זירת רצח אכזרי שבה טבחו בני כת 'המשפחה' של צ'רלס מנסון את בני הזוג לנו ורוזמרי לה ביאנקה, על פי הוראותיו של מנסון עצמו, ביום לאחר הרצח האכזרי של שרון טייט (אישתו ההרה של הבמאי רומן פולנסקי) בשנת 1969.

בית לה ביאנקה מוצע כעת למכירה תמורת מחיר מבוקש של 1.98 מיליון דולר, כמעט 50 שנה לאחר שהתרחשו בו הזוועות של מנסון ו-21 שנה לאחר הפעם האחרונה שעמד למכירה, שהיתה ב-1998. מדובר בבית פרטי וצנוע למדי בסגנון ספרדי בגבעות הוליווד, שכולל 2 חדרי שינה ו-1.5 חדרי רחצה ואם הקירות שלו היו יכולים לדבר, הם היו צווחים באימה.

צ'רלס מנסון מובא לבית המשפט, 1969. AP
צ'רלס מנסון מובא לבית המשפט במהלך משפטו/AP

למרות ההיסטוריה העגומה שלו, סוכן הנדל"ן רוברט ג'יאמבלבו מסוכנות Redfin המטפלת במכירת הנכס, מספר כי הוא מעורר עניין רב. "זאת כזאת סביבה שלווה ופסטורלית שאני לא חושב שלמישהו אכפת כבר ממה שהתרחש כאן לפני שנים כה רבות", אמר בראיון ללוס אנג'לס טיימס.

גם רוכשים פוטנציאליים שאינם בקיאים בהיסטוריה של הבית ייחשפו לפרטים המזוויעים של עברו, שכן החוק בקליפורניה מחייב את המוכרים לחשוף מידע אודות פשעים או מיתות שהתרחשו בתחומו. "אנחנו רוצים שרוכשים יגישו הצעות קנייה על הבית בעיניים פקוחות לרווחה", אמר המתווך ג'יאמבלבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully