וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה משכירה את ביתה בהוליווד: כמה זה עולה ומה זה כולל?

35 אלף דולר בחודש יקנו לכם את הזכות לגור באחוזה המפוארת של כוכבת הפופ בגבעות הוליווד, הכוללת 6 חדרי שינה מפוארים, בריכת אינפיניטי, חדר כושר, חדר משחקים ואולם קולנוע ביתי

ריהאנה פרמיירה אושן 8 לונדון. GettyImages
זמרת, בעלת מותג קוסמטיקה, מעצבת הלבשה תחתונה ועכשיו גם "בעלת בית"/GettyImages

ריהאנה היא אישה ברוכת כישרונות וכעת היא מתרחבת לתחום הכנסה נוסף - השכרת בתים. כוכבת הפופ שלאחרונה הפכה גם לבעלת מותג קוסמטיקה ומעצבת קולקציית הלבשה תחתונה החליטה להוציא את ביתה שבגבעות הוליווד להשכרה, תמורת 35 אלף דולר לחודש.

ומה יקבלו השוכרים הפוטנציאליים תמורת הממון הרב הזה? ביתה של ריהאנה מכיל 6 חדרי שינה הפזורים על פני 3 מפלסים ו-660 מטרים רבועים. הנכס עצמו מוקף גדר ושער למקסימום פרטיות וכמעט שלא ניתן לראות אותו מהרחוב, הודות לצמחייה הענפה שבגינתו המטופחת והמתוחזקת היטב. בכניסה לבית מבואה רחבת ידיים שממנה מטפס מעלה גרם מדרגות רחב ולה תקרות גבוהות מעוטרות בנברשות פליז בסגנון וינטג'. אותה מבואה מובילה גם לחדר המגורים הרשמי, שבו אח מבוערת, ולפינת אוכל שקירותיה מחופים בקורות דמויות עץ המוארות בנורות לד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביתה של ריהאנה בהוליווד/מערכת וואלה!, צילום מסך

המטבח הקיים בבית הוא מטבח גורמה, ובו ארונות עץ בגוון כהה, משטחי עבודה משיש בצבע אפור ואי עצום בצורת האות T. המטבח פתוח אל סלון נוסף. הבית מכיל עוד: חדר משחקים, חדר כושר ואולם קולנוע ביתי עם מושבים משופעים. לארבעה מחדרי השינה יש שירותים ומקלחת צמודים, כמו גם לסוויטת המאסטר, שבה בנוסף למקלחת בסגנון ספא תוכלו ליהנות גם מפינוקים נוספים כמו אח, מרפסת היקפית ופינת ישיבה.

כל הפאר הזה נמשך גם בשטחים החיצוניים של הבית, עם בריכת אינפיניטי ומרפסת שבה שולחן אוכל ופינות ישיבה ואירוח, הממוקמות בגינה המשתרעת בין מבנה המגורים הראשי וביתן האירוח, שבו חדר שינה אחד ומתחתיו חניה מקורה לשתי מכוניות.

על פי הדיווחים בארה"ב ריהאנה החליטה להשכיר לעת עתה את הנכס, לאחר שלא הצליחה למכור אותו במחיר המבוקש של 7.5 מיליון דולר. עם זאת, אל תדאגו לכוכבת - יש לה איפה לישון, בין השאר יש בבעלותה שתי דירות בלוס אנג'לס ווילה עם נוף לים בברבדוס מולדתה. סלבס נוספים שנוהגים להשכיר את ביתם הם לאונרדו דיקפריו, סנדרה בולוק, ברוק שילדס, אורלנדו בלום ופליסיטי האפמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully