וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באור אחר: המעצבת שמחוללת קסמים באמצעות גופי תאורה

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

17.7.2019 / 9:51

חברת התאורה ד.כנעני בקריית גת החליטה להעתיק את משכנה ממקום קטן לחלל תצוגה רחב, ומעצבת הפנים שני סטביק יצרה חלל מרהיב ומהפנט, שמציג את המוצרים בצורה אטרקטיבית ומכירתית

השואו רום של ד. כנעני בעיצוב מעצבת הפנים שני סטביק. אבי קבלו,
"בכניסה לחנות יצרתי חופה מרכזית עם גופי תאורה טכניים המוצגים בדרכים מעניינות"/אבי קבלו

חוויית האור המיוחדת היא זו שעומדת במרכז הפרויקט של עיצוב השואו רום החדש של חברת התאורה ד.כנעני בקרית גת בתכנונה ועיצובה של מעצבת הפנים שני סטביק "נישה תכנון ועיצוב פנים". החברה הוותיקה החליטה להעתיק את משכנה ממקום משפחתי ואינטימי, קטן וצפוף למדי לחלל תצוגה מרשים המשתרע על פני 350 מ"ר במרכז מסחרי חדש בעיר. לרגל המעבר, היא ביקשה מסטביק ליצור עבורה מקום, שמחד, ישדר משפחתיות את הערכים ויעביר את התחושה המקצועית, האופנתית והמזמינה ומאידך, יציג בצורה אטרקטיבית ומכירתית את ההיצע המסחרר של גופי התאורה של החברה.

השואו רום של ד. כנעני בעיצוב מעצבת הפנים שני סטביק. אבי קבלו,
מקום, שמחד, ישדר משפחתיות את הערכים ויעביר את התחושה המקצועית, האופנתית והמזמינה ומאידך, יציג בצורה אטרקטיבית ומכירתית את ההיצע המסחרר/אבי קבלו

"הדבר הראשון שעשיתי היה לשאול אנשים מה מפריע להם בחנויות תאורה ורבים טענו שהם מרגישים מאיומים מהעומס של האובייקטים ושתוך זמן קצר חשים כאבים בצוואר. כיוון שמרבית גופי התאורה תלויים למעלה גבוה וכדי לבחון אותם - יש להרים את הראש וגם אז נוצר ריחוק ביניהם לגופי התאורה. לכן, החלטתי ליצור נישות וחופות 'להנגשת' הגופים, כך שהלקוחות יוכלו לגעת בגוף ולא רק להתרשם ממנו מרחוק - צמצמתי את הפער ושברתי את הדיסטנס הנפוץ בחנויות תאורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הילדים עזבו? כל הטיפים שאתם חייבים להכיר לפני שיפוץ הבית

בשיתוף ARCDB
השואו רום של ד. כנעני בעיצוב מעצבת הפנים שני סטביק. אבי קבלו,
" החלטתי ליצור נישות וחופות 'להנגשת' הגופים, כך שהלקוחות יוכלו לגעת בגוף ולא רק להתרשם ממנו מרחוק"/אבי קבלו

"יצרתי נישות בגובה של 2.5 מטרים, כך שהלקוח רואה מול העיניים את הנברשת והוא יכול פיזית לסובב אותה ולהחליט אם הוא אוהב את אלומת האור. בכניסה לחנות יצרתי חופה מרכזית עם גופי תאורה טכניים המוצגים בדרכים מעניינות וכן ספריית ברזל שעל מדפיה נחים הגופים מונחים כמו תכשיט במיוחד בתי מנורה צבעוניים וססגוניים, כי גופי תאורה הם אקססורי חשוב בבית שתורם לאווירה וליופי של המרחב. האור הוא אלמנט שמדגיש ומבליט אלמנטים אבל הוא גם דקורציה בפני עצמה".

השואו רום של ד. כנעני בעיצוב מעצבת הפנים שני סטביק. אבי קבלו,
"יצרנו סוג של גינה קטנה עם דשא סינטטי עם פרגולה ויש נישות בסגנונות שונים כמו נישה כפרית ונישה תעשייתית"/אבי קבלו

בחנות באים לידי ביטוי תרחישי ומשחקי תאורה שונים, כך שהלקוח לא צריך לדמיין איך התאורה תשתלב בבית או במשרד שלו - הוא יכול לראות זאת בעיניים בזמן אמת. "לדוגמה, באזור של תאורת חוץ יצרנו סוג של גינה קטנה עם דשא סינטטי עם פרגולה ויש נישות בסגנונות שונים כמו נישה כפרית ונישה תעשייתית לבחירת הגוף המתכתב עם הקו העיצובי השולט בבית והשמש בפלטות שונות כמו מאגוז אמריקאי ופורמייקה וקוביות סימטריות כדי לייחד גופים וגם כדי ליצור עניין על הקיר שהאור הלבן לא ילך לאיבוד במרחב".

השואו רום של ד. כנעני בעיצוב מעצבת הפנים שני סטביק. אבי קבלו,
"בסופו של דבר, העיצוב הוא כלי מכירתי ויזואלי"/אבי קבלו

הערכים המאפיינים את החברה של מקצועיות, ביתיות ומשפחתיות באים לידי ביטוי גם במשרד השקוף שיצרה עבור רונית כנעני, בעלת החנות לשמירה על קשר עין על הלקוחות. שני מסבירה שמעבר לאסתטיקה, היה לה חשוב לייצר חוויית קנייה נעימה ונוחה עם מעברים המאפשרים להתבונן בכל גוף ולאפשר שיחה עם איש מכירות בלי הפרעה.

"בסופו של דבר, העיצוב הוא כלי מכירתי ויזואלי ונועד למכור ולכן, יש דגש על חוויית הקנייה עצמה בין אם תצוגה של הגופים בדרך המרשימה ביותר, כך שאפילו גופי תאורה זולים יחסית מוצגים באור יוקרתי על רקע של טפט בעל מרקם מעניין ומעוררים עניין".

לעבודות נוספות של מעצבת הפנים שני סטביק

לעבודות נוספות של חברת התאורה ד.כנעני

arcdb הבית לבונים והמשפצים בישראל, אדריכלים | מעצבי פנים | מפקחי בנייה | קבלני שלד וגמר

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה
  • ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully