וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט רוצה לבנות להומלסים בתים בהשראת מלחמת הכוכבים

הראפר יוזם פרוייקט צדקה, במסגרתו הוא מתכנן מבנים טרומיים בהשראת הבתים מכוכב הלכת טטואין מהסרט "מלחמת הכוכבים", שישמשו כיחידות דיור עבור משפחות מעוטות יכולת

ראלף לורן, קניה ווסט. GettyImages
ידוע כמעריץ מושבע של "מלחמת הכוכבים". קניה ווסט/GettyImages

כוכב הפופ קניה ווסט, בן זוגה של קים קרדשיאן ווסט, סיפר בראיון למגזין פורבס כי הוא עובד על פרוייקט צדקה לבניית בתים למחוסרי דיור וכרגיל, במקרה של ווסט, יש לו טוויסט ביזארי. בראיון עם הראפר בן ה-42 שצפוי להתפרסם במסגרת כתבת השער של גיליון אוגוסט של המגזין, סיפר ווסט כי הוא שוקד על פרוייקט צדקה לבניית בתים להומלסים, שיתוכננו בהשראת הבתים על כוכב הלכת טטואין מהסרט "מלחמת הכוכבים" של ג'ורג' לוקאס.

בסרט האיקוני, טטואין הוא כוכב לכת מדברי שהוא ביתם של הג'אוות, אנשי החול וגם של משפחת סקייווקר. שמה של הפלנטה בסרטיו של לוקאס ניתן לה בהשראת מקום אמיתי - תטאווין בתוניסיה, כפר מדברי שבו גם הוקם אחד מהסטים של הסרט וצולמו בו הסצינות שהתרחשו על כוכב טטואין.

הכפר תטאווין בתוניסיה שבו צולמו סצינות מהסרט מלחמת הכוכבים. ShutterStock
הבתים נראים כמו מעין איגלואים מדבריים. הכפר תטאווין בתוניסיה/ShutterStock
הכפר תטאווין בתוניסיה שבו צולמו סצינות מהסרט מלחמת הכוכבים. ShutterStock
ווסט משאיר הוראות לארכיטקטים כדי לייצר העתק מושלם וביתי. הסט של כוכב הלכת טטואין/ShutterStock

על פי הדיווחים, ווסט חבר למספר מעצבים כדי לתכנן מבנים טרומיים בהשראת בתי טטואין, שהם בתים בעלי מראה של מעין איגלו מדברי. המטרה היא שהבתים המוכנים מראש הללו ישמשו כיחידות דיור עבור משפחות בעלות הכנסה נמוכה. במגזין פורבס דווח כי ווסט עצמו מעורב מאוד בעיצוב המבנים ובקביעת הקו האסתטי שלהם, וכי הוא משאיר הוראות לארכיטקטים המעורבים בפרוייקט בנוגע לשינויים וההתאמות שיש לבצע בתכניות כדי ליצור העתק מושלם של המבנים מהסרט, שגם יספקו תחושה ביתית לדיירים.

ווסט הוא מעריץ מושבע וידוע של סדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" ואזכורים מתוך הסרטים הופיעו בעבר בכמה משיריו. בשנת 2004 הוא יצר פיילוט לתכנית סאטירית בערוץ קומדי סנטרל שבו הוא התעקש שקים קרדשיאן, שאותה לא הכיר כלל אז, תשתתף בתלבושת של הנסיכה ליה ממלחמת הכוכבים. יש אומרים ששם ניצת הניצוץ הראשון בין השניים, שלימים הפכו לזוג נשוי וכיום הם הורים ל-4 ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully