וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, לא, שחור, לבן: פריטי עיצוב מונוכרומטיים

עדי צלח וייס

14.7.2019 / 6:40

לפעמים החיים הם כן שחור ולבן, במיוחד אם אתם חובבי הסגנון הנקי, המינימליסטי והמעודכן. הפעם במדור הקניות אונליין שלנו - פריטי עיצוב לבית בשחור-לבן למראה דרמטי, אך קלאסי

חדר בגווני שחור לבן ואפור. ShutterStock
מראה דרמטי ועז רושם. סלון בעיצוב מונוכרומטי/ShutterStock

לפעמים הבחירה הקלאסית היא הבחירה הכי נכונה בעיצוב. ולמרות שכשאנחנו חושבים על שחור-לבן עולות אסוציאציות של סרטים ישנים של צ'רלי צ'פלין או סרטי פילם נואר אפלים, כשהולכים על השילוב המונוכרומטי והבסיסי הזה בעיצוב הבית, המראה שמתקבל הוא מודרני, מעודכן ונקי.

למעשה, ניתן לבחור אקססוריז בצבעים אלה לכל חדרי הבית: הסלון, חדר האמבטיה, המטבח, חדר השינה וחדרי הילדים. ניתן גם כמובן "לרכז מאמצים" בחדר ספציפי ולמקד את מוטיב שחור הלבן רק בעיצובו.

במחשבה ראשונה ניתן לחשוד בבחירה בפלטת הצבעים המוגבלת לשחור ולבן כעל משעממת, ואולי אפילו כבדה ורצינית, אך אם משתמשים נכון בניגוד בין שני הצבעים הללו ובשילוב של הדפסים ודוגמאות גרפיות או גיאומטריות, המראה שמתקבל יכול להיות דרמטי ועז רושם.

אספנו עבורכם מגוון של פריטי עיצוב לבית בצבעוניות מונוכרומטית של שחור לבן שיוכלו להתאים לכל חלל בבית. ואם אתם מעוניינים להוסיף להם טאץ' של יוקרה, דעו שהם משתלבים היטב עם גוונים מטאליים כמו זהב וכסף.

רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully