וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתטיקה מוקפדת וחומרים טבעיים: דירת קבלן זכתה למהפך יוקרתי

בשיתוף ARCDB

9.7.2019 / 6:29

דירת 5 חדרים הפכה לדירת 4 חדרים יוקרתית, עם מטבח גורמה, מערכות אודיו, תאורה ומיזוג חכמות ונסתרות והכל תוך שילוב של חומרים טבעיים למראה אוורירי, מואר וזורם

דירת בכפר יונה בעיצוב גלי סילס. יוגב עמרני,
מרחב איכותי ומפנק שנראה כמו מקטלוג. הסלון ומאחוריו פינת האוכל/יוגב עמרני

הפרויקט: דירת קבלן בכפר יונה
השטח: 180 מ"ר + 30 מ"ר מרפסת
הדיירים: זוג צעיר

קשה שלא להבחין באסתטיקה המוקפדת והמעודנת של זוג הדיירים שרכשו דירת קבלן רחבת ידיים בפרויקט חדש בכפר יונה. מעצבת הפנים גלי סילס ליוותה את השניים ביצירת מרחב מפנק ואיכותי שנראה כאילו יצא מקטלוג ומעוצב עד הפרט האחרון.

"הדירה הותאמה לצרכים האישיים שלהם כבר בשלב התכנון ולפני שלב הביצוע. הצעד המשמעותי ביותר היה שינוי המבנה המקורי של הדירה והפיכתה מדירת חמישה חדרים לדירת ארבעה חדרים. המטרה היתה להגדיל את האזור הציבורי וליצור סלון מפנק ומטבח מרווח מאוד, המתאים לבעלי הדירה שהם חובבי בישול ואוהבים מאוד לארח" מספרת גלי סילס. כמו כן, פינת האוכל הורחבה על חשבון חדר, המקלחת צומצמה לטובת המטבח ושירותי האורחים בוטלו לטובת מקלחת רחבת ידיים.

דירת בכפר יונה בעיצוב גלי סילס. יוגב עמרני,
המטבח העדכני מייצג את חיבתם של בעלי הבית לאסתטיקה, קדמה ותחכום/יוגב עמרני
דירת בכפר יונה בעיצוב גלי סילס. יוגב עמרני,
האי עשוי משיש קיסר בדוגמת קלקטה/יוגב עמרני

המטבח העדכני מייצג את חיבתם של בעלי הבית לאסתטיקה, קדמה ותחכום. הוא כולל מכשירי חשמל אינטגרליים ומאופיין בגימור מבריק, מקרר יינות מוטמע בתוך האי שעשוי משיש קיסר בדוגמת קלקטה ומכונת קפה חבויה בארונות. המראה המתקבל מינימליסטי ומאורגן להפליא כאשר גופי התאורה הגיאומטריים התלויים במראה מודרני הייטקי משלימים את העיצוב.

לבית נבחר ריצוף אלגנטי מגרניט פורצלן באריחים גדולים (מטר על מטר) ובוצעו הנמכות גבס כך שמערכות מיזוג האוויר ומערכת התאורה המתקדמת שקועות בתוך הגבס ומושג מראה של חלל אוורירי ומואר היטב.

דירת בכפר יונה בעיצוב גלי סילס. יוגב עמרני,
שידה מעץ אגוז ואמבט מאבן טבעית. חדר הרחצה המרכזי/יוגב עמרני

בסלון בולטת בנוכחותה ספת קטיפה בכחול רויאל אצילי, המודגשת על רקע פלטת הגוונים הבהירה ומאחוריה, מתכתב עם הגוון ציור אומנותי גדול של אריה. שולחנות עגולים במראה שיש, מעניקים טוויסט ייחודי לפינת האירוח. פינת האוכל במראה בטון מושחר, גדולה עשויה מעץ צבוע באפקט ייחודי והותאמו לה כיסאות בריפוד שחור ובמראה דרמטי המתחבר לגוף התאורה דמוי העכביש המרחף מעליה.

בחדר השינה בוטל חדר הארונות לטובת ארון מראה שחור וגדול שמוקם בכניסה לסוויטה. מיטה זוגית מרופדת גדולה בגוון אפור אורבני ניצבת על רצפת עץ, ועטופה בווילונות לבנים קלאסיים ששומרים על אווירה שלווה.

דירת בכפר יונה בעיצוב גלי סילס. יוגב עמרני,
אווירה שלווה בחדר השינה/יוגב עמרני
דירת בכפר יונה בעיצוב גלי סילס. יוגב עמרני,
חדר הארונות בוטל לטובת ארון מראה שחור/יוגב עמרני

בחדר הרחצה המרכזי מככבת שידה מעץ אגוז ואמבט מאבן טבעית ובחדר הרחצה הפרטי של הזוג שולב ספסל אבן במקלחת. המרפסת רוהטה במרבצים וערסל מקרמה לבן ווילונות רכים המזרימים פנימה אור שמש טבעי. החוץ נכנס פנימה גם באמצעות תוספת של עציצים דקורטיביים המביאים את הטאץ' הירוק לחללי הבית: להשלמת האווירה הייחודית שולבו גם נרות ריחניים, סולם דקורטיבי ופריטי עץ ששוברים את הצביון המהוקצע.

"אני מאמינה שבכל חלל צריך להיות אלמנט דומיננטי, שייחד את החלל ויהפוך אותו לסיפור מרתק עם דמות מפולפלת שגונבת את ההצגה" אומרת המעצבת. לדבריה, המטרה הייתה שהדיירים יוכלו למצוא שקט ושלווה וליהנות ממה שהם קיוו לו - סגנון נקי, עכשווי ומודרני, עם מקומות אחסון רבים ומערכות אודיו להענקת מירב ההנאה. תוך שילוב חומרים טבעיים, למראה לא עמוס ומסודר.

גלי סילס מעצבת פנים מומלצת ARCDB

דירת בכפר יונה בעיצוב גלי סילס. יוגב עמרני,
דירת בכפר יונה בעיצוב גלי סילס/יוגב עמרני
דירת בכפר יונה בעיצוב גלי סילס. יוגב עמרני,
ספת קטיפה אצילית בגוון כחול רויאל בסלון וגוף תאורה עכבישי מעל פינת האוכל/יוגב עמרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully