וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 פריטים שאסור לפספס בסייל של איקאה

איקאה סייל - מהדורת קיץ 2019 נפתח באופן רשמי ביום רביעי ויימשך עד ה-22 לחודש. עברנו על אלפי הפריטים שמשתתפים בהנחות ודגנו מתוכם את אלה שממש לא כדאי לכם לפספס

קולאז' פריטים שווים מאיקאה סייל קיץ 2019. מערכת וואלה! NEWS, עיבוד תמונה
נו, מה טוב בסייל? הרבה!/עיבוד תמונה, מערכת וואלה! NEWS

סייל הקיץ של איקאה נפתח באופן רשמי ביום רביעי ה-3 ביולי ויימשך עד ל-22 בחודש. אבל הוא לא מתחיל באמת לפני שאנחנו מספיקים לעבור על אלפי הפריטים שמוצעים בהנחות שנעות בטווח של 'נחמד' ל'אלוהים אדירים! מחלקים פה כורסאות כמעט בחינם אני חייבת לפחות 3 כאלה!', ובוררים מתוכם את הדברים שבאמת שווה לחרף נפשות עבורם עם המוני בית ישראל בסניפי הרשת.

תקופות הסייל באיקאה הן לא חוויה פשוטה - התורים ארוכים, היצרים סוערים והמלאי לא תמיד מאיר פנים. לכן, לפני שאתם יוצאים לדרך, מומלץ לעשות קצת שיעורי בית. לפני הביקור בסניף, היכנסו לאתר החברה ואתרו את הפריטים שבהם אתם מעוניינים. ודאו שהמחיר שלהם מתאים לתקציב שלכם והכי חשוב - בדקו שהם נמצאים במלאי בחנות שאליה אתם מתעתדים להגיע.

לאחרונה הוסיפו ברשת קופות שירות עצמי, שהן פיתרון טוב עבור מי שהעגלה שלו לא עמוסה בעשרות פריטים. זה לא יחסוך לכם לחלוטין את העמידה בתור (היי, לפחות המיזוג עובד פגז), אבל זה יקצר אותה מעט, משום שלא כולם זורמים על שירות עצמי או מסתדרים עם הטכנולוגיה הזאת.

אז אחרי שציידנו אתכם בטיפים הבסיסיים האלה - ניגש לעיקר. אלה 25 הפריטים שהכי עשו לנו את זה מבין הפריטים המשתתפים בסייל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully