וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבד ובקלות: כך תעצבו את החלל בעץ

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

3.7.2019 / 9:53

חיפויי העץ של clickwood קלי משקל ונוחים להתקנה ומאפשרים לכל אחד לעצב את המראה הרצוי ולצפות כל משטח בביתו בעץ

חיפוןיי עץ. עופר עברי,
חיפויי עץ/עופר עברי

חיפויי העץ כובשים את סביבת המגורים, המשרדים והחללים המסחריים בנוכחות מרשימה ועכשיו בפריצת דרך מהפכנית להדבקה ובהרכבה עצמית במגוון מסחרר של סגנונות. CLICKWOOD הוא מותג חדש של חיפויי קיר עשויים 100% עץ טבעי וידידותי לסביבה הניתנים להדבקה בשיטת DIY כאשר ניתן לעצב מראש את החיפוי המבוקש וליהנות ממוצר מקורי וייחודי כולל הזמנה אונליין דרך אתר האינטרנט של החברה.

לדברי חגית אלמלן, מנכ"לית CLICKWOO, "אחרי שנים של ניסיון בעולמות הנדל"ן, עיצוב הפנים והאמנות - יצרנו משהו חדש שהוא הרבה מעבר למה שנגלה לעין. החיבור המיוחד בין האדם לעץ מהווה עבורנו השראה ליצירת חיפויים אותנטיים, מרגשים, מפתיעים ובקונספט המנצח את מבחן הזמן. זיהינו שעולם העיצוב בישראל מתאים את עצמו למגמות הבינלאומיות, ו-Clickwood בעצם נותן את המענה המושלם לכל מי שרוצה להשפיע באופן אישי ובשיטת 'עשה זאת בעצמך' על המרחב שבו הוא חי, עובד ומבלה. כל זאת תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ולמשתמש וליהנות מהאפשרות להתקין לבד מבלי לשלם לאיש מקצוע".

חיפוןיי עץ. עופר עברי,
חיפויי עץ/עופר עברי

העץ המרכיב את הלוחות מיובא מקנדה ועובר מסע נוסף לסין בה הוא נכנס לתנורים עצומים ב-180 מעלות ללא חמצן המנקים את העץ ממזיקים, כך שהעץ מעוקר לנצח וכן מיושר על מנת שישמור על צורתו הטבעית. כמו כן, העצים עומדים בכל התקנים שנוגעים לעיכוב בערה. ידוע כי העץ סופג קול נישא ולכן תורם מבחינה אקוסטית. בנוסף, הצבעים בהם הלוחות צבועים אינם מכילים חומרים רעלים. ניתן להשתמש בו כחיפוי לכל חלל ואלמנט, מציפוי של ארונות ועד משטחי מתכת, גבס וקרמיקה. ההתקנה עצמה פשוטה למדי ואינה דורשת הכנה מוקדמת או קונסטרוקציה מיוחדת - הכל באמצעות הסרה של דבק דו צדדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חיפוןיי עץ. עופר עברי,
חיפויי עץ/עופר עברי

אתר האינטרנט של המותג אף הוא מביא חדשנות לתחום ומאפשר לכל מי שרוצה לעצב לעצמו חיפוי קאסטום מייד לעצב את העץ ולהוסיף לו טוויסט וחותם אישי, בין אם הטבעה של תמונת הילד או לוגו למיתוג המשרד תוך שימוש בשלל גוונים וצורות ל"הלבשת הקיר". באתר עצמו קיים גם מאגר מעורר השראה, בין אם מדובר במשפטים לחיים, חיפוים דמויי בטון, חיפויים בכל צבעי הקשת, חיפויי תלת מדד המוסיפים עומק ועניין לכל קיר וכן ניתן לבחור בין קירות אגוז, מייפל, דובדבן, לוחות צרים או עבים ועוד כיד הדמיון הטובה.

חיפוןיי עץ. עופר עברי,
חיפויי עץ/עופר עברי

יתרון נוסף של המותג הוא שהחיפוי הוא בעובי של 4.5 מילימטר בלבד, דק להפליא וקל משקל (כ-300 גרם) ולכן אינו מקטין את החלל ושומר על מראה קליל, נעים ואוורירי.

לדברי, חגית, קל מאוד לעצב חיפוי בהתאמה אישית אונליין כאשר באתר מוטמע מחשבון ידידותי לחישוב אוטומטי של גובה ורוחב. המוצר מגיע עד בית הלקוח ויש גם תמיכה טלפונית למי שרוצה להתייעץ ובכל מקרה, מדובר בחוויית עיצוב חדשנית בענף הבנייה, העיצוב והצרכנות המחוללת מהפכה בתחום החיפויים, כפי שהכרנו אותו עד כה.

חיפוןיי עץ. עופר עברי,
חיפויי עץ/עופר עברי
בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully