וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בלונדינית: סיור באחוזה היוקרתית של ריס ווית'רספון בקליפורניה

כוכבת הקולנוע והטלוויזיה צברה הון נאה בשנות הקריירה שלה על המסך הגדול והקטן, ואת חלקו השקיעה בחוכמה בנדל"ן, בין השאר באחוזה הקליפורנית הענקית שבה היא מתגוררת עם משפחתה

ריס וויתרספון לובשת טום פורד. GettyImages
בורכה בכישרון, אג'נדה וגם בטעם משובח. ריס ווית'רספון/GettyImages

ריס ווית'רספון קוצרת שבחים לאחרונה על תפקידה בסדרת הטלוויזיה Big Little Lies, אך מאחוריה כבר לא מעט שנים בשואו ביז עם שוברי קופות כמו "משחקי פיתוי" וסדרת סרטי "לא רק בלונדינית", שבהן היא הספיקה לצבור לעצמה הון נאה - את חלקו, השקיעה בחוכמה בנדל"ן.

הכוכבת בת ה-42 התבטאה לא פעם על החשיבות שיש בעיניה לעצמאות כלכלית לנשים ולכך ש"לנשים יהיה כסף משל עצמן". היא פועלת להעצמת נשים ולקידומן, בין השאר באמצעות חברת ההפקות שבבעלותה Hello sunshine שמקדמת ויוצרת תפקידים משמעותיים עבור נשים על המסך ומאחורי הקלעים בתעשיית הקולנוע.

את הכסף שלה, כאמור, השקיעה ווית'רספון בין השאר באחוזה שבה היא מתגוררת בקליפורניה עם ילדיה וכלבי המחמד שלה. האחוזה כוללת בריכה ענקית, חדר שינה מרווח ובו מיטה ענקית, ספריות עמוסות בספרים, מטבח רחב ידיים עם ארונות בשני צבעים (לבן ותכלת אפרפר) ועוד. בחשבון האינסטגרם שלה היא מרבה לשתף תמונות שצולמו בביתה וחושפות את העיצוב החמים והביתי שלו. היא גם לא מפחדת משילובים נועזים של צבעים ופרינטים וניכר שהרבה תשומת לב הושקעה גם בשטחים החיצוניים של הבית - ובמיוחד בבריכה ובמרפסת החלומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully