וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נשחק: אקססוריז לעיצוב וארגון חדר המשחקים

עדי צלח וייס

23.6.2019 / 0:00

אם יש לכם אפשרות להפריד את חדר המשחקים מחדר השינה של הילדים, לנו יש עבורכם הצעות לאביזרים שייצרו שם ממלכה קסומה לילדים. מדור קניות ברשת

חדר משחקים עמוס בצעצעים צבעוניים. ShutterStock
היתרון המרכזי הוא שאפשר לסגור את הדלת בסוף היום ולהשאיר את הבלאגן מאחוריה. חדר משחקים/ShutterStock

כמעט כל מי שיש לו אפשרות, מעדיף להפריד את חדרי הילדים לשניים: חדר השינה וחדר המשחקים. היתרון בכך הוא כמובן להפריד את בלאגן הצעצועים והמשחקים מאזור השינה (והאפשרות לסגור בסוף היום את הדלת על כל האנדרלמוסיה הזאת) וזאת כמובן גם הזדמנות לעצב עוד חדר בבית.

עיצוב חדר המשחקים יכול לסוב סביב נושא מסויים כמו: חיות או מכוניות, או לחלופין ניתן לבחור בעיצוב נורדי נקי. הכל שאלה של האווירה אותה תרצו לייצר - צבעוני ושמח, או רגוע ועדין. בכל מקרה, נרצה לנצל את החלל בצורה מיטבית, ולעצב אותו בצורה פרקטית ונגישה לקטנטנים. מגוון האפשרויות הוא עצום ומאפשר לכל אחד להתאים את החדר לרצונותיו וצרכיו.

אפילו השטיח יכול להיות אמצעי משחק, למשל אלה המעוצבים בצורת מסלול מירוצים או כביש, ומאפשרים הסעת מכוניות על גביהם. גם גוף התאורה יכול לתרום לאווירה המשחקית בחדר ואפילו הקירות - אם תעטרו אותם במדבקות מאויירות או כאלה המשלבות סרגלי גדילה ומאפשרות מעקב כיפי אחר התפתחותו וצמיחתו של הילד.

צירפנו עבורכם מספר רעיונות ואפשרויות שמספק האתר עליאקספרס, שבימים אלה מתקיים בו ה-Mid-Year Sale (סייל אמצע השנה), כך שזו הזדמנות לרכוש פריטים במחירים אפילו יותר מוזלים מהרגיל.

רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully