וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוצרות מהרחוב? המדריך המושלם לחובבי הווינטג'

אם אתם בעניין של וינטג' אל תפספסו את עצות הזהב האלה: הן יעזרו לכם להבחין בין אוצרות רחוב לסתם זבל ובין פרוייקט שיפוץ סביר לגרוטאה שלעולם לא תפסיק להצחין מנפטלין

פינות העבודה והתפירה של בת אל, לצד חפצי וינטג'. מגד גוזני
איך יודעים האם משהו שווה את הכסף ומתי עדיף לוותר על התענוג? ריהוט וינטג'/מגד גוזני

שילוב פריטי וינטג' בעיצוב הבית הוא טרנד ששומר על מקומו בכבוד כבר כמה וכמה שנים בסצינת העיצוב וההום סטיילינג. חובבי התחום מכירים בעל פה את ימי האיסוף של פסולת חריגה בעירם, ונוהגים לצאת לצוד מציאות וינטג' שהוצאו אל המדרכות לקראת האיסוף של העירייה, בתקווה למצוא שם איזה יהלום בלתי מלוטש או לפחות כורסת סבנטיז חבוטה שאפשר להחיות מחדש.

עוד אופציה, היא רכישה באחד מאתרי היד השנייה או בשוקי פשפשים למיניהם. גם שם ניתן למצוא רהיט עתיק או סתם ותיק עם קסם נושן, שקצת נייר שיוף, יד אוהבת של צבע וריפוד חדש יכולים להפוך לכוכב של ממש ולהשיב עטרה ליושנה.

אלא שלמי שצועדים את צעדיהם הראשונים בתחום ואינם מתעסקים בשיפוץ רהיטים כמקצוע או תחביב רציני, הרכישה או השיפוץ של פריט וינטג' עלולה להראות כמשימה מעט מרתיעה. איך יודעים האם משהו שווה את הכסף, ההשקעה והטרחה, ומתי עדיף לוותר על התענוג? הנה כמה כללי אצבע בסיסיים לפני שאתם קונים רהיט וינטג' או לוקחים על עצמכם פרוייקט שיפוץ של אחד כזה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully