וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיבות רבות לגרום לעסק לשגשג - אבל על הסיבה הזו לא חשבתם

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB

13.6.2019 / 16:55

כדי שעסק יצליח יש לעצבו באופן חכם, עדכני וכזה שיאפשר חווית לקוח ועובדים חיובית. פאנל מומחי העיצוב של ARCDB, הפלטפורמה הטכנולוגית עסקית הגדולה בישראל לענף העיצוב והבנייה, מסביר כיצד מעצבים עסק נכון

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

יש לא מעט מרכיבים שהופכים עסק למצליח, אבל אחד הגורמים שמשפיעים מאוד על שגשוגו הוא הנראות שלו. בין אם מדובר על בית מלון, משרד, מסעדה או חנות - כל מקום שמתקיים בו מסחר הוא מקום שהעיצוב שלו משפיע על האופן שבו הוא נתפס על ידי הלקוחות הפוטנציאליים. מהם הדגשים העיצוביים שיכולים לסייע לעסק להצליח ומה ההבדל בין עיצוב ביתי לעיצוב מסחרי וקמעונאי? הזמנו לאולפן וואלה! NEWS את פאנל מומחי העיצוב שלARCDB , הפלטפורמה הטכנולוגית עסקית הגדולה בישראל לענף העיצוב והבנייה, כדי להבין כיצד מעצבים עסק נכון.

"כשאדם נכנס למקום הוא בתוך שלוש שניות מחליט אם נעים לו או לא", אומר האדריכל ומייסד פלטפורמת ARCDB ד"ר אלי מזרחי, "כשנכנסים למקום לא מעוצב מפתחים דעה קדומה לכן חשוב שהעסק יהיה מעוצב. מעצב לחלל פרטי צריך לקחת את בני הבית ולהתאים להם את העיצוב. בעסק מסחרי על המעצב לקחת בחשבון הרבה פרמטרים שלא קשורים ללקוחות, לכן הוא חייב להיות מומחה בתחום. מעצב לעסק שונה במומחיותו ממעצב לבית, שניהם מעצבים אבל בתחומים שונים".

"מידת ההשפעה של המעצב היא קודם כל בהבנה של תרבות העבודה המתפתחת", מסבירה מעצבת הפנים תמר שניידר, "כל מתחם עבודה משותף הוא סוג של קהילה עסקית וצריך להבין את הדינמיקה, מיהו לקוח הקצה ואיך ייראו החיים העסקים של העסק".

"כשאנחנו נכנסים לבית הרצון הוא להיות במקום רגוע, במתחם מסרחי אנחנו רוצים להיכנס ולקחת את מה שהמקום מציע ולכן הגישה היא לתפוס את כלל הלקוחות על ידי ויזואליה", מסבירה מעצבת הפנים שני סתביק, "בעבודה מול בית עסק חשוב לאפיין את בית העסק ולהבין מה הוא רוצה למכור. לאחר מכן בוחנים מה מעניין את הקונה ואז בונים תכנית ושמים דגש על המוצר".

"עיצוב קמעונאי מתמקד בשלב הראשוני בתכנון נכון של החלל, אם זה על ידי הולכת הלקוח למקומות הנכונים, חשיפה של מוצרים במקומות המיועדים, הגדלת רווחיות בהתאם למיקום המוצרים בחנות, לדוגמה הצבת מוצרי חלב במקום המרוחק בסופרמרקט, או מוצרים לפני הקופה וכן שילוב נכון שמייצר ללקוח רצון לא מודע לקנות יותר", אומר המעצב רוני בארי, המתמחה בעיצוב קמעונאי. "הגדרה של עיצוב מסחרי נכנסת גם לתחום של משרדים ועיצוב קמעונאי אינו עוסק במשרדים אלא בחללי מכירה. עיצוב קמעונאי מחייב ידע במכירה ושיווק, פסיכולוגיה של לקוח, מיתוג ועוד עולמות, כדי לייצר תפיסה כוללת לחלל".

בשיתוף arcdb אדריכלות עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים, בשיתוף ARCDB
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
  • ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully