וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרזבים אינם נאים בעיניה: מייגן והארי שוב משפצים

3 מיליון ליש"ט כבר הושקעו בשיפוץ פרוגמור קוטג' והתאמתו לצרכי המשפחה המלכותית הטרייה, אך כעת - חודש לאחר לידת התינוק ארצ'י, הדוכס והדוכסית מסאסקס יוזמים שיפוץ נוסף שיכלול החלפת מרזבים והוספת מטבח חדש לנכס

הנסיך הארי ומייגן מרקל במהלך ביקורם ברבאט, בירת מרוקו 25 בפברואר 2019. רויטרס
3 מיליון ליש"ט וחצי שנה של שיפוצים נמרצים ככל הנראה לא הספיקו לה. הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל אמנם נמצאת בחופשת לידה עם ארצ'י - התינוק המלכותי המשותף לה ולנסיך הארי, אך היא אינה שוקטת על שמריה. על פי הדיווחים העדכניים, הדוכסית יוזמת סבב שיפוצים נוסף בפרוגמור קוטג', הנכס שבו היא מתגוררת עם בעלה ובנה הטרי, בעיירה ווינדזור.

פרוגמור קוטג' כבר עבר סבב שיפוצים אחד, שנעשה בבהילות מסויימת, כדי להפוך אותו ממגורי צוות המחולקים לדירות קטנות לבית הראוי למגורים עבור משפחה מלכותית, לפני הלידה המצופה. השיפוץ ארך כחצי שנה ובמסגרתו הוסב המבנה לבית בן 5 חדרי שינה ונוספו לו חדר יוגה, גן ירק אורגני ומערכות מתקדמות לשימור אנרגיה. כמו כן, קירותיו החיצוניים של הבית נצבעו בלבן והחלונות הוחלפו לחלונות חדשים בעלי מסגרת בהירה ואילו הגג הוחלף לגג כהה יותר. עלות השיפוץ הזה הוערכה בכ-3 מיליון ליש"ט.

מתכניות הבנייה המעודכנות שפורסמו על ידי רשות הרובע המלכותי בווינדזור, עולה כי הארי ומייגן מבקשים כעת להרחיב את תכניות השיפוץ ולהוסיף להן עוד מספר פרוייקטים. בין השאר הם מתכננים עדכונים נוספים בחזית החיצונית של הבית, כמו החלפת מרזבים וצינורות ניקוז, שדרוג הגן המקיף את הבית והוספת מטבח חדיש וחדר אוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully