וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלה, אורחים נוספים הגיעו! הבית של הסופרנוס עומד למכירה

תמיד רציתם לחיות כמו ראש משפחת פשע? זו ההזדמנות שלכם. הבית ששימש כבית משפחת סופרנו בסדרה הסופרנוס עומד למכירה בניו ג'רזי. תג המחיר 3.4 מיליון דולר, אבל לפחות זה בלי תיווך

סופרנוס. צילום מסך
סופרנוס/צילום מסך

אם תמיד דמיינתם את עצמכם פותחים את דלתות העץ הבהירות של בית הלבנים המפואר, צועדים אל המטבח ומרחרחים בהנאה את ניחוח הזיטי האפוי שמשתזף בתנור לקראת ארוחת הערב ולא שוכחים להציץ מעבר לכתף לוודא שאין שם איזה מתנקש - החלום שלכם לחיות את החיים כמו ראש משפחת הפשע טוני סופרנו יכול להתקרב עוד צעד אחד משמעותי לקראת התגשמות.

20 שנה לאחר שעלתה לאוויר סדרת המופת הסופרנו'ס ברשת HBO, הבית המזוהה כל כך עם משפחת הפשע שנכנסה לנו ללב עומד למכירה. בית הלבנים המפואר הופיע כבר בפיילוט של הסדרה והוא נמצא גם בשוט שמסיים את שיר הפתיחה המצויין של התכנית, בו רואים את טוני סופרנו (ג'יימס גנדולפיני המנוח) נוהג בכבישי האגרה של ניו ג'רזי עד שמגיע ליעדו - שביל החניה לבית.

הנכס, שממוקם בנור'ת קולדוול ניו ג'רזי הוא בית מרווח מאוד עם 520 מ"ר בנויים והמחיר המבוקש עבורו הוא 3.4 מיליון דולר. את הבית מוכרת משפחת רקיה, שהתגוררה בו במשך 32 השנים האחרונות. מדובר במחיר גבוה ביחס לנכסים דומים באותה שכונה, אולם בעלי הבית סבורים שהמחיר משקף את עובדת היותו של הבית סוג של אייקון או מזכרת תרבותית, יותר מאשר 'עוד נכס למגורים' בפרבר של ניו ג'רזי.

קונים פוטנציאליים ומתעניינים אחרים מוזמנים לפנות ישירות אל משפחת רקיה, שבחרה לא להעזר בשירותיו של משרד תיווך, בכתובת המייל המושלמת: sopranoshouseforsale@gmail.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully