וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתקים לעיניים: מעצבים ממליצים על מקומות בחו"ל שאסור לכם לפספס

בין אם יש לכם נסיעה מתוכננת לחו"ל ובין אם לא - אל תפספסו את הרשימה הזאת של מקומות מעוצבים שגורמים גם למי שחיים, נושמים ומתפרנסים מעיצוב, להחסיר פעימה כשהם נכנסים אליהם

10 corso como חנות עיצוב במילאנו. DANIELE SICILIANO,
המקומות שמושכים את מי שחיים ונושמים עיצוב. חנות 10 corso como במילאנו/DANIELE SICILIANO

עבור הרבה אנשים נסיעה לחו"ל היא לא רק הזדמנות לטיול, שופינג או מנוחה, אלא גם להטענת המצברים היצירתיים. חובבי עיצוב ואמנות במיוחד מתייחסים לביקור בחו"ל כהזדמנות להתרשם מתרבות מקומית וסגנון אופייני וכמובן להתעדכן במגמות בינלאומיות וטרנדים חדשים שמגיעים אלינו לרוב מארצות שמעבר לים.

ביקורים בבירות עיצוב נחשבות כמו פריז, מילאנו וניו יורק מספקים תמיד השראה עבור מי שחיים ונושמים עיצוב וסטייל. אם תהיתם לאן הולכים מעצבים, אדרכילים ואנשים שעיצוב הוא לא רק הפרנסה שלהם אלא גם המזון שלהם לנשמה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. פנינו לכמה דמויות בולטות מתחום העיצוב וביקשנו מהם המלצות על מקומות ספציפיים שבהם ביקרו ברחבי העולם וגרמו להם לפקוח את העיניים בהנאה ותדהמה.

מלונדון ומילאנו ועד ניו יורק וניו ג'רזי: העולם מציע לחובבי העיצוב, האמנות והאדריכלות, שפע אתרים מעוררי השראה שפשוט אסור לפספס - חלקם מוכרים יותר וחלקם, עדיין קצת פחות. אם אתם מתכננים נסיעה לחו"ל בקיץ הקרוב, אל תפספסו את הרשימה הזאת. וגם אם אין לכם כרגע נסיעה על הפרק, אולי התמונות וההמלצות האלה יעשו לכם חשק להזמין כרטיסים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully