וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עולה להיות שכנים של מייגן והארי? פחות ממה שחשבתם

קוטג' פרטי עם 4 חדרי שינה וגינה מוצע כעת למכירה בווינדזור. מצב הנכס לא מדהים, אבל גולת הכותרת היא כמובן השכנים המלכותיים - הדוכס והדוכסית מסאסקס ובנם התינוק ארצ'י

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם. GettyImages
השכנים טובים בעיני. הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם התינוק ארצ'י/GettyImages
קוטג' למכירה בשכנות להארי ומייגן. Winkworth, אתר רשמי
צעידה של 20 דקות ואתם אצל הסאסקסים. מבט אל הנכס מבחוץ/אתר רשמי, Winkworth

רוצים לגעת במלוכה, או לפחות להתקרב אליה? מה דעתכם על בית פרטי בן 5 חדרים, גינה ואפשרות לשאול כוס סוכר ממייגן מרקל והנסיך הארי? בבריטניה מוצע למכירה בית פרטי הממוקם במרחק של 20 דקות הליכה מפרוגמור קוטג' - משכנם של הדוכס והדוכסית מסאסקס ובנם התינוק ארצ'י.

הנכס, שממוקם ברחוב קינגס רואד (Kings Road) שבעיירה ווינדזור, כולל 4 חדרי שינה, חדר רחצה אחד וגינה רחבת ידיים שבה נטועים עצים ושיחים. אולם, אם הירק הפרטי אינו די לכם, תוכלו לצעוד לעבר גני פרוגמור המלכותיים וליהנות מהצמחייה המטופחת של השכנים. תמורת התענוג הזה תיאלצו להיפרד מ-1.4 מיליון דולר (או 1.1 מיליון ליש"ט). לא ממש סכום צנוע, אבל תודו שזה מחיר אטרקטיבי ביחס לתמורה.

קוטג' למכירה בשכנות להארי ומייגן. Winkworth, אתר רשמי
הסלון ממוקם בקומה השנייה/אתר רשמי, Winkworth
קוטג' למכירה בשכנות להארי ומייגן. Winkworth, אתר רשמי
הגינה רחבת ידיים ומוקפת גדר לבנים/אתר רשמי, Winkworth

סוכנות התיווך שמטפלת במכירת הבית ציינה כי מצבו של הבית, שמוגדר כנכס לשימור, אינו מזהיר וכי הוא דורש שיפוץ כולל, אולם הוא ממוקם באחד האזורים היוקרתיים והמבוקשים ביותר, ונמצא במרחק קצר ממרכז העיר ומטירת ווינדזור.

קומת הכניסה של הבית כוללת מבואה, חדר אוכל רשמי, מטבח, שממנו יש יציאה גם אל החצר האחורית. עוד בקומת הכניסה, יציאה אל החצר הקדמית המוקפת גדר לבנים ואל החניה המקורה. בקומה השנייה של הבית תמצאו את חדר השינה הראשי וחדר משפחה / סלון מרווח - שניהם משקיפים אל נופי הגן, כמו גם חדר שינה נוסף וחדר רחצה משפחתי. בקומה השלישית ממוקמים שני חדרי שינה נוספים.

אנתוני בלקסטון, מנהל סוכנות התיווך ווינקוורת' סאנינגדייל שמטפלת בנכסים באזור ווינדזור, אמר כי "מדובר בנכס נהדר לשיפוץ ומי שיקנה אותו הוא בר מזל. מאז שהדוכס והדוכסית מסאסקס בחרו לקבוע את משכנם בווינדזור הפכה העיירה הציורית לאבן שואבת לזוגות צעירים ומבוססים ששואפים לגדל בה את ילדיהם".

קוטג' למכירה בשכנות להארי ומייגן. Winkworth, אתר רשמי
חדר רחצה אחד, שבהחלט זקוק לשיפוץ/אתר רשמי, Winkworth
קוטג' למכירה בשכנות להארי ומייגן. Winkworth, אתר רשמי
חדר שינה עם נוף לגני פרוגמור/אתר רשמי, Winkworth

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully