וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי חשוב במטבח: לבחור את השיש האיכותי שמתאים לכם

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

13.5.2019 / 7:13

משטח העבודה במטבח חייב להיות עמיד, נוח וכמובן - מעוצב ויפה. מה ההבדל בין סוגי השיש השונים ואיך לבחור שיש שיתאים לסגנון החיים שלנו? רוסלאן גורובוי, הבעלים של "דארק סטון", עם התשובות

דארק סטון. יח"צ,
"בארץ נפוץ גרניט פורצלן, שעשויה מגרניט, קריסטל וקוורץ והיא בעלת עמידות גבוהה להפליא"/יח"צ

כוכב העל הבלתי מעורער של המטבח הוא השיש. חומר גלם יוקרתי המצטיין בתכונות איכותיות, שהופכות אותו לאסתטי ותכליתי מבחינות רבות. לדברי רוסלאן גורובוי, הבעלים של "דארק סטון", חברה מובילה לעיבוד שיש, חשוב להבחין בין סוגים שונים של שיש לפני שבוחרים את השיש המבוקש לעיצוב המטבח, על מנת להכיר את המאפיינים הייחודיים של כל סוג.

"יש כמה שחקנים מרכזיים בזירת השיש: אבן טבעית, שנחשבת ליקרה ואותנטית במיוחד והיא בעלת קשיות גבוהה וכן קיים שיש מסוג טרוורטין - אבן המאופיינת בנקבוביות וטקסטורה מיוחדת", אומר גורובוי. "בארץ נפוצה במיוחד גרניט פורצלן, שעשויה מגרניט, קריסטל וקוורץ והיא בעלת עמידות גבוהה להפליא הן בפני כתמים והן בפני שריטות ומכאן ההתאמה האולטימטיבית שלה למטבח. אפשר להניח עליה סכינים בלי בעיה וגם חפצים חמים. בנוסף לכך, היא ידידותית לסביבה, חסינה בפני אש וקל מאוד לתחזק ולנקות אותה".

דארק סטון. יח"צ,
השיש הוא חלק מרכזי בעיצוב המטבח/יח"צ

בנוסף, מציין גורובוי, קיימים סוגים כמו אוניקס שיש לה טקסטורות מעניינות והיופי שלה הוא כשמשתמשים בה כמשטח שמעביר תאורת לד וכך המשטח מואר ומייצר אווירה מעניינת ומרשימה במטבח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דארק סטון. יח"צ,
כדאי לחשוב בבחירת השיש לטווח הארוך ולהעדיף מראש שיש טבעי או גרניט פורצלן/יח"צ

לפי המלצת רוסלאן, כדאי לחשוב בבחירת השיש לטווח הארוך ולהעדיף מראש שיש טבעי או גרניט פורצלן המבטיחים שקט נפשי לאורך זמן בשל העמידות הגבוהה של החומר כך שלא יהיה צורך בתיקונים או בהחלפת הלוחות כעבור מספר שנים - שיש איכותי מחזיק אפילו 20 שנה. אך כמובן שחומרים אלה יקרים יותר מהחומרים הסינטטיים.

דארק סטון. יח"צ,
בעת האחרונה עלה הביקוש ללוחות שיש עם עורקים בולטים המחקים את הטבע/יח"צ

רוסלאן אומר שההיצע המסחרר של השיש מאפשר לאדריכל, למעצב או ללקוח לבחור שיש כמעט בכל מרקם וגוון - אלה הם פונקציה של אזור הכרייה של השיש ועיבודים שונים שנעשים בחומר כמו הברשה או ליטוש, חיתוך ועוד. "אפשר להגשים כל חזון עיצובי ולבחור את המשטח בהתאם לתוכנית ולסגנון. בעת האחרונה עלה הביקוש ללוחות שיש עם עורקים בולטים המחקים את הטבע הכי קרוב שאפשר וכן גימור מאט וגימור דמוי קליפה המייצר סוג של גלים שאפשר לחוש בנגיעה".

דארק סטון. יח"צ,
להתאים את השיש לסגנון החיים/יח"צ

חיתוך לוחות השיש מתבצע בהתאם לתוכניות המטבח כאשר רוסלאן אומר שכדאי להגיע לבחור את לוחות השיש כאשר יש כבר תכנית או הדמיה של המטבח ומידות מדויקות, כולל עובי מועדף. "כדאי להתייחס גם להתאמת המטבח לסגנון החיים ולצרכי הדיירים בין אם הם מרבים לבשל ומרבים לארח והיכן לוחות השיש ישתלבו בחלל, כדי שהלוח לא יהיה רחב מדי בין הכיור והכיריים כדי לא לחסום את המרחב. חשוב לקחת בחשבון שאצלנו לפחות זמן האספקה הוא עד 10 ימים כולל התקנה וייבוש חומרי האיטום המספקים שכבת הגנה לשיש ולתזמן את הבחירה יחד עם האספקה וההתקנה לקראת הכניסה לבית לאחר שיפוץ וכדומה. השיש הוא חלק בלתי נפרד מכל מטבח כאשר גרניט פורצלן ושיש טבעי תורמים להשגת המראה המבוקש של המטבח ולסביבת עבודה בטוחה וידידותית.

לעבודות נוספות של חברת דארק סטון

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully