וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק צוקרברג קנה 2 בתים והוא ממש לא רוצה שתראו אותם

מנכ"ל פייסבוק לוקח את אובססיית הפרטיות שלו עוד צעד אחד קדימה, לאחר שרכש שתי אחוזות סמוכות בעיירת הנופש שלחופי אגם טאהו, הוא דאג להעלים את כל התמונות שלהן מהרשת

מארק צוקרברג מעיד בפני ועדה בסנאט במטרה לספק הסברים על פרשת הפרטיות הגדולה ביותר בתולדות פייסבוק, וושינגטון, 10 באפריל 2018. רויטרס
קנאי לפרטיותו באופן קיצוני. צוקרברג/רויטרס

זה קצת אירוני שדווקא האדם שהפך את חיינו לשיתופיים וחשופים יותר מאי פעם חרד כל כך לפרטיותו, אבל למארק צוקרברג יש כזאת אובססיה לפרטיות עד שהוא דאג להסיר מהרשת כל צילום של שניים מנכסי הנדל"ן האחרונים שרכש. מדובר בשתי אחוזות סמוכות על חופי אגם טאהו שבארה"ב, שאותן רכש צוקרברג לפני מספר חודשים תמורת סכום כולל של 59 מיליון דולרים, כך על פי הדיווח באתר הוול סטריט ג'ורנל. וזה לא הכל, ישנם דיווחים לפיהם מנכ"ל פייסבוק מתעניין ברכישת נכס נוסף בצדו השני של הרחוב.

כדי לבצע את הרכישה במקסימום חשאיות, נעזר צוקרברג בחברה בע"מ, מנהל הון ומספר הסכמי חיסיון שמטרתם להבטיח שהידיעות אודות רכישת שני הנכסים יוחרשו ככל שניתן. הוא אפילו דאג שתמונות הנכסים שפורסמו במודעות המכירה שלהם יוסרו מהרשת לאלתר, כך שאיש לא יוכל לשים ידיו על תמונות של הנכסים שנמצאים כעת בבעלותו.

עם זאת, יודעי דבר דיווחו לוול סטריט ג'ורנל שהאחוזות שנרכשו על ידי צוקרברג הן 'אחוזת קרוסל', שהיתה בבעלות משפחתו של בנקאי ההשקעות המנוח רוברט קוויסט, ואחוזת בראשווד, שהיתה בעבר בבעלותה של תמרה פריץ, פילנתרופית מסן פרנסיסקו. מנכ"ל פייסבוק שילם עבור הראשונה 22 מיליון דולר בדצמבר האחרון, ואילו את האחרונה רכש בינואר תמורת 37 מיליון דולרים.

אגם טאהו בארה"ב. ShutterStock
בתים באזור מוצעים למכירה רק לעתים רחוקות. אחוזה באגם טאהו/ShutterStock

על אף שתמונות של הנכסים אינן בנמצא, הודות לאובססיית הפרטיות של צוקרברג, שניהם תוארו כבעלי עיצוב 'מאופק'. אחוזת קרוסל משתרעת על כ-14 דונם ומכילה מבנה מגורים מרכזי בן 7 חדרי שינה וכוללת מזח פרטי דמוי מרינה שמתאים לעגינת יאכטה גדולה - פיצ'ר יחסית נדיר בנכסים שלחופי אגם טאהו.

אחוזת בראשווד היא הנכס הגדול יותר מבין השניים - היא משתרעת על פני 25 דונמים וכוללת מבנה מגורים מרכזי ששטחו כ-500 מ"ר ובו 6 חדרי שינה, מבנה מגורים נפרד לאורחים ומזח פרטי. עסקת הנדל"ן של צוקרברג ייחודית לא רק בגלל מעטה הסודיות שאופף אותה, כי אם גם בשל העובדה שנכסים באזור האגם יוצאים לשוק לעתים רחוקות, והם לרוב מועברים בירושה בתוך המשפחה. אגם טאהו ממוקם ברכס הרי סיירה נבדה והוא מושך אליו נופשים גם בקיץ, בזכות מימיו המתוקים וגם בחורף, בשל אתרי הסקי המקיפים אותו.

שתי האחוזות מהוות תוספת נכבדה לתיק השקעות הנדל"ן המכובד ממילא של צוקרברג, שכולל נכסים בסן פרנסיסקו ופאלו אלטו שבקליפורניה ובקוואי שבהוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully