וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה במטבח: פטנטים מעוצבים לבישול ואפייה

עדי צלח וייס

5.5.2019 / 6:43

אם אתם רוצים לעשות רושם על האורחים או סתם לגרום לילדים שלכם לאכול יותר ירקות,שפע הגאדג'טים המעוצבים והפרקטיים למטבח שתוכלו למצוא בעליאקספרס ישדרגו לכם משמעותית את חווית הבישול

קילוף ירקות. ShutterStock
תכניסו קצת עניין למטבח ולחווית הבישול שלכם. קולפן ירקות/ShutterStock

אם לצרכי בישול או אפייה, לכבוד ארוחת חג, יום הולדת או כל אירוע אחר, עבודה במטבח היא תמיד חוויה. בכדי להפוך חווייה זו לנעימה ולעיתים קלה יותר, ישנם אינספור גאדג'טים בהם ניתן להעזר. שלל אמצעים פשוטים וזולים יותר או פחות, וגם כמה כאלה שאפילו לא חלמנו שהם קיימים.

במקום להתאמץ לחתוך ירקות ופירות לצורות יפות - אפשר להשתמש בקולפנים וחותכנים ייעודיים שעושים את העבודה בשבילנו. במקום להריח משום ולבכות מחיתוך הבצל - שוב, להשתמש באמצעים היעילים הקיימים ברשת ויכולים להקל על חיינו.

אותו הדבר לגבי פונקציות בישול ואפייה אחרות כגון מדידת כמויות ומשקלי המצרכים הדרושים לתבשיל מסויים או הזמן הדרוש לבישולו על פי המתכון - כאן ייכנסו לתמונה טיימרים מגניבים ומעוצבים ומשקלי מטבח כאלה ואחרים.

והרשימה עוד ארוכה ולמעשה לא נגמרת. ניתן להתרשם ממגוון רעיונות למוצרים כאלה מהאתר עליאקספרס כאן בהמשך הכתבה, וכמובן, כאמור, ישנם עוד רבים אחרים אשר יכולים להתאים לצרכים הספציפיים שלכם, אז שווה לחפש ולהתרשם מההיצע הגדול והמפתיע שקיים באתר.

רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully