וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצליחים להסיר את האורז השרוף והדביק שבסיר? קבלו טריק פשוט שאינו דורש קרצוף

29.4.2019 / 1:32

להסיר שאריות מזון שרוף מסירים ומחבתות לא ידרוש מכם דם, יזע ודמעות אחרי שתנסו את הטריק הפשוט הבא. כל מה שאתם צריכים זה קצת סבלנות ופריט אחד בלבד שבטוח יש לכם בבית

הדרך הנכונה להכין אורז מושלם/צילום: יוסי ציפקיס בימוי: גיא גורן

בסרטון - הדרך הכי טובה להכין אורז

אין דבר מתסכל יותר מהרגע הזה שאתה מגיע לשטוף כלים ונזכר שהשארת לפני יומיים בכיור סיר עם שאריות אוכל שרופות ודביקות. אנחנו מודים שרק המחשבה שנצטרך למצוא את עצמנו אחר כך משפשפים את הסיר בניסיון להסיר את כל השאריות הדביקות - גרמה לנו לא פעם לוותר על ארוחה חמה ולהסתפק בסנדוויץ'. הסיוט הכי גדול של המקרצפים הפוטנציאלים הוא האורז השרוף שכמו זוג מאוהב מתעקש להישאר דבוק אל הסיר. אז נכון, תמיד אפשר להסתכל על הצד החיובי ולזכור שקרצוף סירים עושה שרירים - אבל איכשהו זה לא ממש מצליח לנחם אותנו.

אם מוטרדת אחת פנתה בפייסבוק לקהילת חולי הניקיון "אמהות שמנקות" והעלתה את השאלה כיצד ניתן להסיר בקלות את האורז השרוף מהסיר? היא חיפשה תרופת סבתא לבעיה שמטרידה את כולנו - והגולשים מצאו אחת שעבדה לה יופי.

לפני:

אורז נדבק לסיר. פייסבוק, Mums Who Clean, צילום מסך
נמאס לקרצף? יש שיטה קלה יותר להסיר את האורז השרוף/צילום מסך, פייסבוק, Mums Who Clean

אחת האמהות שיתפה אותה בשיטה שלה: "שימי טבלית של מדיח כלים בתחתית הסיר ומלאי אותו במים רותחים. השאירי אותה שם ללילה אחד ובבוקר הסיר ידרוש אפס קרצוף". המילים "אפס קרצוף" הן כמו מוזיקה לאוזנינו. מהר מאוד גילתה האם המוטרדת שגם אמהות אחרות ניסו את הטריק וזה עבד להן. כמה מהן גם טענו שאפילו אין צורך להשרות את הסיר ללילה שלם ושכמה שעות בלבד יספיקו. כמובן שהאם מיהרה לנסות את הטריק ושיתפה את חברותיה חולות הניקיון בתמונות "לפני ואחרי" וכתבה: "טבלית למדיח עם מים חמים עשו את העבודה. לא הייתי צריכה לקרצף! תודה אמהות!!". אנחנו רצים להכין אורז.

ואחרי:

סיר נקי. פייסבוק, Mums Who Clean, צילום מסך
כמו חדש - וכן, בלי לקרצף בכלל/צילום מסך, פייסבוק, Mums Who Clean

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully