וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבסת תולה: אקססוריז לייעול וארגון הכביסה

עדי צלח וייס

28.4.2019 / 0:00

ברוב הבתים מדובר במטלה יומיומית שמעסיקה אותנו בלופ בלתי נגמר - כביסה. איתרנו בעליאקספרס אביזרים שיעזרו לכם לייעל ולארגן גם את התחום הזה בבית

כביסה. ShutterStock
גם לכם יש אחת כזאת בסלון? ערימת כביסה/ShutterStock

כביסה היא אחת ממטלות הבית השוטפות שמעסיקות אותנו בלופ אינסופי (במיוחד בבתים עם ילדים) של כביסה-ייבוש-קיפול-פיזור. לכולנו חשוב שהכביסה תהיה רכה ונעימה, ריחנית ומקופלת בקפדנות. בפועל, עבור רובנו זוהי מטלה מעיקה והכביסה נערמת ונערמת ולעולם לא נגמרת, לכן גם בה יש לעשות סדר.

רק הבחירה ה"פשוטה" לכאורה של סל הכביסה יכולה לקחת ימים: מגוון האופציות כל כך רחב שקשה להחליט מה האופציה הטובה ביותר - סל כביסה פתוח או סגור? (הרי מי סוגר את המכסה כל יום), גדול (לאפשר לכביסה להערם) או קטן (כדי להכריח עצמנו לכבס בתדירות גבוהה)? מתקפל? מחולק לצבעים? וזה עוד לפני שבכלל התחלנו לחשוב על העיצוב, הצבע והצורה הרצויה.

אלמנטים אחרים לסיוע במטלת הכביסה יכולים לכלול קופסאות (וכפות) ייעודיות לאבקת הכביסה, מדפים נוחים ליצירת סדר באזור המכונה והמייבש, שקיות הפרדה למכונה (לנעליים למשל), וכן אמצעים המסייעים ומקלים על פעולת הקיפול העוקבת. ריכזנו לכם קישורים למוצרים שיעזרו לכם לארגן את מטלת הכביסה ואת חדר הכביסה לייעול ונוחות מקסימליים.

רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully