וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת לישון בסטייל: אביזרים לעיצוב חדר שינה מושלם

עדי צלח וייס

31.3.2019 / 0:00

חדר השינה שלכם הוא החדר שבו אתם מתחילים ומסיימים כל יום - שווה להשקיע באבזור שלו עם פריטים יפים, מפנקים ומעוצבים. אלה המציאות שלנו ברשת שיהפכו את חדר השינה שלכם למקדש של סטייל

חדר שינה. ShutterStock
אבזרו אותו עם פרטי טקסטיל עשירים ומעניינים. חדר שינה/ShutterStock

כל יום ארוך ומפרך מסתיים בסופו של דבר בחדר השינה, לכן חשוב במיוחד ליצור דווקא שם אווירה נעימה ומפנקת. רוב האנשים מעדיפים להצמד לעיצוב מינימליסטי בחדר השינה, שאינו מעמיס על החלל, על מנת לייצר את השלווה הכל-כך נחוצה לנו בשעות שאנחנו מבלים בתוכו. אך גם עיצוב מינימליסטי שכזה יכלול בדרך כלל אביזרים שונים שניתן למצוא במחירים זולים בעליאקספרס.


כך למשל, תוכלו לאבזר את החדר בווילון נעים, מצעים המעניקים תחושה חמימה, או כריות נוי שיעטרו את המיטה כשהיא אינה בשימוש ויגרמו לה להראות אפילו יותר מפתה בסוף היום. אלמנטים אחרים יכולים להיות מנורות לילה או תאורת קיר מתעמעמת, שעון קיר גדול ויפה או שעון מעורר דיגיטלי, וכן אמצעים נוספים לקישוט הקירות כמו תמונות, למשל.

אביזרים פונקציונליים גם הם חלק חשוב מעיצוב חדר השינה, כמו למשל מתלה בגדים (כי לאף אחד אין באמת כוח לתלות את הבגדים בארון לאחר יום עבודה ארוך ותודו שמתלה זו אופציה עם הרבה יותר סטייל מאשר להשליך אותם על כיסא בפינת החדר או חלילה על הרצפה), פתרונות אחסון יעילים (הדום למשל), או שטיח נעים לירידה רכה מהמיטה בימי החורף הקרים.

רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully