וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלה חדשה וצבעונית: דירת גן שמתאימה לפרק ב'

בשיתוף ARCDB

29.3.2012 / 8:35

גבר גרוש ביקש למצוא נכס שיתאים לו ולשתי בנותיו ושעיצובו יכלול טיפול מא' ועד ת' כך שיוכל לעבור אליו "עם מזוודה אחת של בגדים". בתום שיפוץ מסיבי התוצאה היא דירה מלאת סטייל עם גינה טרופית מזמינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הריצוף הוחלף, קירות נשברו, המטבח שודרג ונרכשה תכולה מלאה של ריהוט וציוד לבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרויקט: דירת גן בחולון
הדיירים: אב + שתי בנות
שטח: 76 מ"ר + 30 מ"ר גינה

פרק ב' בחיים הוא הזדמנות להתחלה חדשה. גבר גרוש בשנות ה-40 לחייו פנה למעצב הפנים בן רזניאלי וביקש ממנו לאתר נכס שיתאים לסגנון חייו. הבקשה שלו היתה לעבור לדירה עם מזוודה אחת של בגדים וליהנות מבית טרנדי וצעיר.

רזניאלי בחן מגוון נכסים עד שמצא דירת גן קטנה ומיושנת בחולון שבעזרת שיפוץ מסיבי הפכה לחלל עוצמתי ומעוצב. התהליך האינטנסיבי כלל החלפת ריצוף בכל הדירה ובגינה, שבירת קירות, שדרוג המטבח, חיפויים, טפטים ורכישת תכולה מלאה עבור הבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימוש בצבעים אלגנטיים עם אמירה ברורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בדירה נעשה שימוש בצבעים אלגנטיים עם אמירה ברורה והסרת כל המחסומים בדירה ובחשיבה. הדגש הוא על אווירה של מלון בוטיק חמים ומזמין, מקסום חלל הגן מבחינה תכנונית ועיצובית והכנסתו לנוף הפנימי של הבית", מסביר רזניאלי את הקו המנחה בעיצוב הפנים של הנכס. "יצרתי סוויטת הורים לצד חדר רחצה שקוף מלא בסטייל. הוספנו מקומות אחסון מרובים, ונעשה שימוש בתאורה מדויקת לאווירה המתבקשת. בחירת החומרים, הצבעים והבדים בחללים הותאמה לסגנון החיים של הדייר, לאופיו ולייחודיות שביקש, והקו עיצובי הוא ציורי ומוקפד".

עוד באותו נושא

אירופה הקלאסית: מהפכה עיצובית בלי לשבור קירות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוונים של כחול אצילי חוזרים בכל רחבי הדירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המרחב רוצף בפרקט למינציה המדמה עץ אמיתי לקבלת מראה מזמין וחמים, המטבח עבר חידוש חזיתות בשחור דרמטי עם דלפק שיש רחב ידיים וכיסאות שרופדו בקטיפה להשלמת המראה הדומיננטי. הצבע הכחול האצילי, האהוב במיוחד על המעצב, חוזר כמוטיב במוקדים שונים ברחבי הדירה בגוונים משתנים - מהכחול הפריזאי בדמות אריחי קרמיקה במטבח, ועד קיר כוח כחול שקובע את הטון בסלון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחיצה שקופה יוצרת הפרדה בין איזור השינה לאיזור הרחצה בסוויטת ההורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופי התאורה והרהיטים תוכננו על ידי המעצב שבחר בקפידה את גווני הבדים, שרטט את הקונסטרוקציה ופיקח על מלאכת הביצוע עד השגת התוצאה הרצויה, לרבות הספה המפנקת והמיטה, בעלת גב הקטיפה המלכותי בחדר השינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גב מיטה מרופד בקטיפה יוקרתית וגוף תאורה שעוצב על ידי רזניאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתגר הבולט בדירה היה השטח המצומצם עליו התגבר המעצב בעזרת בחירה בגוונים, חומרים, מיקום מדויק של גופי תאורה וניצול הפתחים וכן בניית פתרונות אחסון בנישות ייעודיות. כך למשל, פוצל חדר השינה לשני אזורים: פינת שינה, המופרדת באמצעות ויטרינה שקופה מהמקלחון והשירותים, תוך שמירה על האווריריות בחלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגינה, שקודם היתה רצועה לא מנוצלת ומוזנחת, הפכה להמשך ישיר של הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגלגול המקורי של הדירה היציאה לגינה היתה רצועה לא מנוצלת והשכנים השתמשו בה כמחסן, ואילו כעת היא המשך ישיר של הבית. חלק מהגינה קורה בפרגולה סגורה לשמש, שמתפקדת כפתרון הצללה. הצד השני של הגינה פתוח לכיפת השמים והוצב בו ערסל. לעיטור הגינה נבחרו צמחים טרופיים המתאימים לאקלים הים תיכוני ודורשים תחזוקה מינימלית. הגינה מרוצפת בגרניט פורצלן דמוי עץ ובגרניט פורצלן פסיפס במארג שחור ולבן היוצרים במפגש ביניהם חלוקה ויזואלית בין שני האזורים של הגינה - הפתוח והסגור.

"בפרויקט הזה נעשה תרגום מלא לחלומו של הלקוח ולציפיותיו מהפרויקט. יצירת הזדמנות לדרך חדשה וצבעונית", סיכם רזניאלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully