וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגיעה של פיה: הבית המוזנח בכפר סבא שהפך בטאץ' אחד לצבעוני ונעים

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

2.4.2019 / 7:21

זוג צעיר שלו שתי בנות חלם להפוך את הבית הגדול והמיושן לכזה שיתאים לאורח החיים המשפחתי, ויהיה גם בעל מראה כפרי חמים ונעים. מעצבת הפנים פלורין כהן מספרת לקחה 140 מ"ר מלאי אתגר והפכה אותם לבית שכיף לגור בו

מעצבת פנים פלורין כהן הום סטיילינג בכפר סבא הירוקה. יאנה דודלר,
המעצבת בחרה עם הדיירים את הגוונים המועדפים עליהם - טורקיז וירוק/יאנה דודלר

הטאץ' הנכון מחולל שינוי גדול. משפחה צעירה רכשה דירת קבלן יד שנייה בכפר סבא הירוקה, שהושכרה במשך שנים מספר וחוסר התחזוקה ניכר בה היטב. מעצבת פנים פלורין כהן פגשה את בני הזוג, אשר חשקו בבית משפחתי נעים עם נגיעות כפריות וגוונים חמים, וביחד הוחלט לבצע פרויקט הום סטיילינג שיהפוך את המרחב לעדכני ומזמין בתקציב בר השגה.

המעצבת בחרה עם הדיירים את הגוונים המועדפים עליהם - טורקיז וירוק, אשר יתמזגו בהרמוניה על רקע קירות אוף-ווייט חמים ולאחר מכן פריטי עיצוב מסוגננים אשר יפיחו חיים במרחב. כחלק מעיצוב הפנים הוחלפה הרצפה בסלון לפרקט אלון חמים וקיר הטלוויזיה המהווה את מוקד הכוח בבית כוסה בטפט אפור במרקם סימטרי עדין וחדשני.

מעצבת פנים פלורין כהן הום סטיילינג בכפר סבא הירוקה. יאנה דודלר,
מעצבת פנים פלורין כהן הום סטיילינג בכפר סבא הירוקה/יאנה דודלר

"היו מספר אתגרים בדירה שדרשו מענה יצירתי כאשר הבולט מבינם היה ארון חשמל לא אסתטי בכניסה לבית, שבלט פנימה לסלון אותו הסווינו באמצעות שני חלונות מראה רטרו עם תריסים ונציאנים כאשר האחד הוא תריס מראה והשני הוא תריס שנפתח ומייצר גישה ישירה לארון החשמל".

הסלון נעטף בווילונות קלילים ואווריריים שקופים למחצה המזרימים פנימה את אור השמש הטבעי והמרפסת רופדה בדשא סינטטי המחבר בין חוץ לפנים. השטיח אף הוא מעניק נגיעה של חמימות ובבית נשמרו צבעי היסוד של אפור חום ושמנת אך נוספו פריטים שמשדרגים את החלל בצבעוניות אחרת כמו פופים סרוגים בניחוח נוסטלגי, כורסת תכלת מפנקת להפליא, תמונות הדפס של הטורקיז החוזר במוקדים שונים ברחבי הדירה וכריות שופעות הדפסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מעצבת פנים פלורין כהן הום סטיילינג בכפר סבא הירוקה. יאנה דודלר,
נוספו פריטים שמשדרגים את החלל בצבעוניות אחרת כמו פופים סרוגים בניחוח נוסטלגי/יאנה דודלר

נרכש ריהוט חדש, כגון פינת האוכל, מטבח חדש ששינה את כל מוקד הבית וקבע את הטון הכפרי ונעשה גם שימוש בריהוט שנשאר מהדירה הקודמת של בני הזוג, רהיטים שונים הועברו למקום אחר על מנת למצוא את ייעודם מחדש, כמו למשל, פינת הארונות והתלייה שעברה לקדמת הסלון לצד פריטים שנרכשו במיוחד לדירה החדשה כגון קונסולת הכניסה ומתכתבים זה עם זה בסגנון הכפרי המעודן.

מעצבת פנים פלורין כהן הום סטיילינג בכפר סבא הירוקה. יאנה דולדר,
אקססוריז דקורטיביים ועציצים מיניאטוריים המשרים תחושת רוגע טבעית/יאנה דולדר

ניתן להבחין גם בקווים צורניים שמאחדים בין חלקים שונים בבית כמו למשל, כוורות בצורת משושים בצבעוניות משתנה עם אקססוריז דקורטיביים ועציצים מיניאטוריים המשרים תחושת רוגע טבעית. הצבעים הבהירים השולטים בדירה לצד טורקיז שמופיע בשעון רטרו במטבח, בכיסאות, בתריסי המראה ולצדו אלמנטים כמו מכוניות רטרו ופריטי פליז מעניקים טוויסט בעלילה.

מעצבת פנים פלורין כהן הום סטיילינג בכפר סבא הירוקה. יאנה דודלר,
בחדר השינה של ההורים נתלו תמונות ומראה ליצירת אשליה של חלל גדול יותר כמו גם נתלו ווילונות רכים/יאנה דודלר

חדר הבנות שודרג עם מדבקות פרפרים על הקיר בצורה הנראית כטפט, פופים ועוד אובייקטים ורודים.
בחדר השינה של ההורים נתלו תמונות ומראה ליצירת אשליה של חלל גדול יותר כמו גם נתלו ווילונות רכים והוצבו שידות בגוון קפה בהיר להענקת חמימות. המעצבת בחרה גופי תאורה שיפיצו אור נעים ושילבה בין מגוון גופים להשגת תרחישי תאורה שונים מתאורה היקפית מרכזית ועד תאורת משנה ממוקדת.

מעצבת פנים פלורין כהן הום סטיילינג בכפר סבא הירוקה. יאנה דודלר,
חדר הבנות שודרג עם מדבקות פרפרים על הקיר בצורה הנראית כטפט, פופים ועוד אובייקטים ורודים/יאנה דודלר

"ניתן לראות שעל ידי בחירת קו סגנוני מוביל ובחירה נכונה של אביזרים ופריטים אפשר לייצר שפה עיצובית אחידה בחלל וליצור את האופי המבוקש ואווירה נעימה, ביתית ועכשווית", מסכמת המעצבת.

לעבודות נוספות של מעצבת הפנים פלורין כהן

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully