וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטנה אבל יוקרתית: דירה למשפחה במרכז תל אביב

בשיתוף ARCDB

25.3.2019 / 0:05

דירת קבלן יוקרתית אך קטנה הפכה בתהליך תכנון ועיצוב מדויק למרווחת ואוורירית בהתאמה אישית לצרכי הדיירים - משפחה בת 4 נפשות. פתרונות אחסון מקוריים וחכמים ושינויים מבניים איפשרו למקסם את שטח המחייה

דירת קבלן במידטאון ת"א בעיצוב עדית לוי. יפעת גבאי,
הדירה הותאמה כבר משלב המעטפת/יפעת גבאי

הדיירים: זוג + 2
הפרוייקט: דירת קבלן במרכז תל אביב
שטח: 130 מ"ר

דירת קבלן יוקרתית אך קטנה הפכה בתהליך תכנון ועיצוב מדויק למרווחת ואוורירית בהתאמה אישית לצרכי הדיירים. משפחה בת 4 נפשות - זוג ושתי בנות, ביקשו ממעצבת הפנים עדית לוי להתאים את הדירה כבר משלב המעטפת, כך שתאכלס בדרך מרשימה את יצירות האמנות שלהם וכן תאפשר להם לעבוד מהבית.

השינוי הדרמטי ביותר בתהליך עיצוב הפנים היה כרוך ביצירת חדר ארונות נפרד, שיאפשר לילדות ליהנות מחדר שינה נעים יותר ללא נוכחותו של ארון בגדים מאסיבי, אשר יחסום את המרחב. שינוי תכנוני נוסף היה לשלב בין חדר הארונות לחדר העבודה בחלל אחד.

דירת קבלן במידטאון ת"א בעיצוב עדית לוי. יפעת גבאי,
ספה מפנקת נרכשה בהזמנה מיוחדת, עם מדפי ספרים בשני קצותיה/יפעת גבאי

"הבית עוצב כך שיכלול פתרונות אחסון יצירתיים בכל פינה אפשרית למקסום השטח", מספרת מעצבת הפנים עדית לוי. "מדובר בזוג שאוהב לקרוא ומחזיק אוסף מרשים של ספרים. כדי שייהנו מזמן קריאה איכותי וכמקום להכיל את כל הספרים שצברו במרוצת הזמן, יצרנו עבורם ארון גב מיטה בחדר השינה, שהעומק שלו הוא כ-30 ס"מ והוא מכיל רק ספרים ואלבומים הנחבאים מאחורי דלתות העץ ובצד השני של המיטה - ארון קיר בעומק 60 ס"מ, עבור בגדים. לסלון עוצבה בהזמנה מיוחדת ספה מפנקת, שבקצוות שלה מדפים המיועדים לאחסון ספרים ושמירתם בהישג יד".

אזור הכניסה הוצר באמצעות קיר גבס ודלתות עץ וחלק גדול ממנו הפך לארון שרות, בו המשפחה מאחסנת מזוודות, מטריות וכדומה. חלק מהמסדרון אף הוא הוסב לתא נסתר, המשלב מכונת כביסה ומייבש. "פתרונות האחסון הסמויים שומרים על בית בעיצוב מינימליסטי, נקי ואסתטי", מסבירה המעצבת.

עוד באותו נושא

בואי כלה: דירת קבלן לבנה ויוקרתית בבאר יעקב

לכתבה המלאה
דירת קבלן במידטאון ת"א בעיצוב עדית לוי. יפעת גבאי,
בגב המיטה הותאם ארון מיוחד לאחסון הספרים הרבים שבני הזוג אספו במרוצת השנים/יפעת גבאי
דירת קבלן במידטאון ת"א בעיצוב עדית לוי. יפעת גבאי,
השינוי הדרמטי ביותר היה יצירת חדר הארונות הנפרד שהוא גם חלל העבודה/יפעת גבאי

מטבח הקבלן המקורי נשאר כמו שהיה, אך זכה לטאץ' יוקרתי עם חיפויים וקולט אדים במראה מתקדם. כמו כן, למטבח הוסף אי מפורמייקה בגוון אפור בהיר. פינת האוכל הגדולה הותאמה לזוג שאוהב לארח והיא נפתחת לשולחן עצום שיכול להכיל עד 20 איש. בסלון הוטמע חיפוי עץ בהתאמה אישית עם מדפי אלומיניום שחורים שמהווים מעין במה לפריטי האמנות שנאספו בטיוליהם של בני הזוג ברחבי העולם כמו גם התמונות שנתלו מעל פינת האוכל.

דירת קבלן במידטאון ת"א בעיצוב עדית לוי. יפעת גבאי,
מטבח הקבלן זכה לטאץ' יוקרתי הודות לחיפויים ולקולט האדים/יפעת גבאי

גופי התאורה הצורניים יוצרים ביניהם משחק גיאומטרי מעניין מגוף התאורה האובאלי בסלון ועד הגוף השכבתי התלוי מעל פינת האוכל. "בבית ניכר המשחק בין חומרים מנוגדים של עץ חם בשילוב שולחן שיש וכן ניגוד בולט בין צבעים חמים וקרים המתמזגים יחדיו ומאזנים זה את זה. העץ והחום תורמים לחמימות והברזל והזכוכיות מאפשרים קלילות והשתקפויות".

דירת קבלן במידטאון ת"א בעיצוב עדית לוי. יפעת גבאי,
בלי ארונות מאסיביים בחדרי השינה. מיטה בגוון פודרה בחדר הבת הצעירה/יפעת גבאי

בחדר של הבת הצעירה עומדת מיטה בגוון פודרה שהוזמנה במיוחד. בחדר המתבגרת מיטה עם גב עור קאמל וכן שידת איפור והחדר שלה עוצב בגוון כחול המתכתב עם השמיים בחוץ.

"הדירה פונה לנוף המרהיב של תל אביב ממעוף הציפור כשמהסלון יש יציאה ישירה למרפסת מפנקת עם פינת קפה. התחושה שהתקבלה לאחר העיצוב הוא של דירת בוטיק גדולה ומרווחת יותר מכפי שהיא באמת".

דירת קבלן במידטאון ת"א בעיצוב עדית לוי. יפעת גבאי,
חדר המתבגרת עוצב בגווני כחול, המתכתבים עם השמים בחוץ/יפעת גבאי
דירת קבלן במידטאון ת"א בעיצוב עדית לוי. יפעת גבאי,
נוף מרהיב של תל אביב ממעוף הציפור/יפעת גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully