וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים ללמוד עיצוב? כך תכינו תיק עבודות שיראה מי אתם באמת

בשיתוף סטודיו 6B, בשיתוף סטודיו 6B

26.3.2019 / 7:06

הכנת תיק העבודות היא אחד השלבים החשובים ביותר בדרך לקבלה לאחת מהאקדמיות לעיצוב ואדריכלות. פנינו למומחית כדי לקבל ממנה את הטיפים המקצועיים הטובים ביותר להכנת תיק עבודות

סטודיו 6B

אם אתם מתעניינים בלימודי עיצוב אתם בוודאי כבר יודעים שאל ועדות הקבלה אתם צריכים להגיע עם תיק עבודות, שיראה את הכישרונות שלכם ואת הפוטנציאל הגלום בכם. כדי לעזור לכם לעשות את זה כמו שצריך ולגבש תיק עבודות שיראה לבוחנים מי אתם באמת, פנינו לענת ברוך, מרצה בכירה במכינה לעיצוב בסטודיו 6B - אלה הטיפים המקצועיים שלה:

1. אתם לא אמורים לדעת הכל
בתי הספר לאדריכלות ועיצוב מעדיפים סטודנטים עם עבודות גולמיות שמראות מה הפוטנציאל שלהם. מומלץ להגיש עבודות בסיסיות שמעידות על חשיבה יוצרת, שמציגות שאלות וחוקרות. במקרה הזה, הדרך והתהליך חשובים יותר מהתוצאה הסופית.

2. גיוון
מומלץ שתיק העבודות לא יתמקד בטכניקה אחת, אלא יפגין קשת רחבה של תחומי התעסקות וטכניקות. הניסיון שלנו מראה שתיקי עבודות שנכשלים הם כאלה שלא היו מגוונים מספיק.

3. תיק אישי
תיק העבודות שלכם הוא למעשה מעין תעודת זהות ויזואלית. היא מייצגת את התחביבים שלכם, הדעות שלכם, ביקורת על נושאים שונים וחוויות שעברתם. תיק עבודות טוב הוא פועל יוצא של החיים שלכם והוא צריך לשקף אתכם: אירועים שהשפיעו עליכם, תחומי לימוד שהתמחיתם בהם בתיכון, חלומות, שאיפות ועוד.

לפרטים נוספים על המכינה לעיצוב בסטודיו 6B - לחצו כאן

בשיתוף סטודיו 6B, בשיתוף סטודיו 6B

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully