וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוהו שיק בתקציב מצחיק - ככה עושים את זה

עדי צלח וייס

24.3.2019 / 7:26

אם אתם חובבים את הסגנון הצבעוני, המשוחרר ונטול החוקים של הבוהו שיק, אבל לא אוהבים להוציא הרבה כסף - הכתבה הזאת בשבילכם. מדור המציאות בעליאקספרס עושה בוהו שיק

סגנון בוהו שיק לא מחייב. מבט לסלון. מגד גוזני
עיצוב צבעוני, מלא במרקמים וחומרים ובעיקר - משוחרר ממוסכמות. בוהו שיק/מגד גוזני

בשנים האחרונות אנחנו מרבים לשמוע את הצירוף "בוהו-שיק" בהקשר של עיצוב, שמשמעותו המילולית היא סגנון בוהמייני. הכינוי בוהמי או בוהמייני ניתן לצוענים באירופה כבר לפני כמה מאות שנים, ובהמשך הוא הפך להיות כינוי שדבק באמנים, סטודנטים ואחרים שניהלו אורח חיים חופשי מהמוסכמות החברתיות המקובלות (בדומה לצוענים שחיו חיי נוודים).

כיום, כאשר מדברים על עיצוב בסגנון זה, מתכוונים בדרך כלל לעיצוב לא קונבנציונלי, המאפיין אנשים שאינם מכפיפים עצמם למוסכמות חברתיות ומשתמשים באלמנטים עיצוביים אומנותיים יוצאי דופן. תחת סגנון זה נוכל לראות בדרך כלל שימוש במרקמים מיוחדים ובצבעים רבים המשולבים יחד תוך יצירת עיצוב מקורי שקשה להגדיר את חוקיו.

אלמנטים אופייניים אותם נראה לרוב כוללים לוכדי חלומות, קישוטי מקרמה, כריות צבעוניות כמו גם שטיחים והדפסי קיר גדולים. ואת כל הטוב הזה ניתן למצוא גם באתר עליאקספרס, בו כל אחד החפץ בכך יוכל לבחור באקססוריז המתאימים ליצירת החלל המאפיין אותו ומתאים לו באופן אישי, כיאה לעיצוב בסגנון הבוהמייני.

רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully