וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה לגור באחוזה של פבלו אסקובר במיאמי?

פעם ניצב כאן בלי בושה מבנה ספרדי צבוע בוורוד בהיר אייטיזי משגע, שהיה שייך לברון הסמים הגדול ביותר בעולם. היום נשאר ממנה רק המגרש, הנוף המרהיב והאגדות מסמרות השיער

המגרש שעליו עמדה האחוזה של פבלו אסקובר במיאמי עומד למכירה. ONE SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY, אתר רשמי
נוף משגע ועבר אפל. המגרש שעליו ניצבה אחוזתו של פבלו אסקובר/אתר רשמי, ONE SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY

למעט מאוד נכסים במיאמי יש נוף כל כך מרהיב כמו לאחוזה הזו, שהדבר היחיד שמאפיל עליה הוא עברו המפוקפק של מי שהיה הבעלים שלה - פבלו אסקובר. הנכס ממוקם על מגרש במיאמי ביץ' שלו נוף לים ולשקיעות כמו גם ראות פתוחה המשקיפה לעבר מרכז העיר.

אם ההיסטוריה הפלילית של הנכס מטרידה אתכם, הסירו חשש מלבכם, כל זכר לברון הסמים נעלם מעל פני השטח מזמן (וזה כולל שתי כספות סודיות שהיו טמונות שם והוצאו בחפירה מיוחדת). האחוזה של אסקובר - מבנה בסגנון אדריכלי ספרדי שנצבע מבחוץ בצבע ורוד בהיר פסטלי שוודאי היה מאוד אופנתי בשנות ה-80, עם ריצוף חיצוני באבן שחורה ובריכת שחייה כמובן, כיאה לברון הסמים הגדול ביותר בעולם בזמנו ובכלל - כבר מזמן איננה. בשנת 2016 הנכס נהרס כליל ונותרו ממנו רק המגרש רחב הידיים (קצת פחות מ-2800 מטר רבוע) והנוף היפה.

אבל המגרש שניצב בדרך נורת' ביי 5860 עודנו נחשב לנכס מבוקש ביותר והמחיר המבוקש עליו עומד על 15.9 מיליון דולר בסוכנות הנדל"ן ONE Sotheby's International Realty, המנהלת את המכירה.

המגרש שעליו עמדה האחוזה של פבלו אסקובר במיאמי עומד למכירה. ONE SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY, אתר רשמי
פיל קולינס הוא שכן. גישה פתוחה לים ונוף לעיר מהמגרש של פבלו אסקובר/אתר רשמי, ONE SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY

השכונה שבה נמצא המגרש נחשבת ליוקרתית ביותר, נכסים בסביבה נמכרו ב-30 מיליון דולר ויותר, ובין השכנים ניתן למצוא את פיל קולינס והאחים חברי להקת הביג'יז. מי שירכוש את הנכס יוכל לממש גם את תכניות הבנייה שיצרו במשרד הנדל"ן עבור הנכס: אחוזה בת 8 חדרים המשתרעת על שתי קומות מעל הקרקע ואחת מתחתיה. עיצוב המבנה כולל חלונות ענק מרצפה עד תקרה שמקיפים את הנכס ומאפשרים ליהנות מנופיו הייחודיים, מרפסות דק יוקרתיות, מטבח חיצוני וכמובן בריכת שחייה. בנוסף, הנכס כולל גם גישה מן הים, עם מזח ומעגן פרטי לסירות.

הרשויות החרימו את האחוזה מידיו של אסקובר בשנת 1987 ולאחר מכן מכרו אותה לעו"ד ממיאמי בשם רוג'ר שינדלר. בשנת 2014 שינדלר מכר אותה לבעלים של רשת מזון מהיר, שתיכנן להרוס אותה ולבנות במקומה אחוזה מודרנית יותר, אך רק חלקה הראשון של התכנית התממש. הבית החדיש לא נבנה, אך האחוזה נהרסה בשנת 2016.

עוד באותו נושא

רוצים לחגוג בבית המסיבות של פריס הילטון? עכשיו אתם יכולים

לכתבה המלאה
בולדוזר הורס אחוזה של פבלו אסקובר במיאמי ביץ', פלורידה, ינואר 2016. AP
ורוד פסטלי אייטיזי משגע. הריסת האחוזה של אסקובר במיאמי ביץ' בשנת 2016/AP

אסקובר היה ידוע כמי שנהג להחביא כסף ודברים יקרי ערך בקירות ומתחת למרצפות של נכסיו הרבים (היו לו בתים בקולומביה, מקסיקו, לוס אנג'לס, איי הבהאמה ומיאמי), שמועה שגרמה לתעשייה שלמה של מחפשי אוצרות שקיוו להתעשר מחיפושים בנכסיו הנטושים. גם הבעלים הקודמים של הנכס שכר חברה מיוחדת שתבצע חיפוש יסודי באחוזה טרם הריסתה ב-2016, אז נמצאו שתי הכספות הסודיות שהיו טמונות תחת לגרם המדרגות של האחוזה ומעליהן שכבת בטון של מטר וחצי.

אסקובר עצמו נתפס ונהרג על ידי סוכנים מיוחדים של הרשויות האמריקאיות בשנת 1993, לאחר שנמלט ממעצר מספר פעמים. על פי ההערכות, האחוזה שלו במיאמי שימשה אותו ליותר מרק בטן-גב, והיתה נקודת מסירה של משלוחי קוקאין מדרום אמריקה לתוך ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully