וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור מתחלף - וגם המשרד: המהפכה של פירמת עורכי הדין

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

17.3.2019 / 10:41

מעבר פירמת עורכי דין ותיקה לבניין חדש ומודרני, היוותה ההזדמנות לבניית שפה עיצובית חדשה וכוללת לכל החברה. שהם פראג מספרת על תהליך התכנון והעיצוב החדש

עיצוב שהם פראג. יואב פלד, סטודיו peled,
עיצוב שהם פראג/יואב פלד, סטודיו peled

מעבר למשרד חדש הוא לפעמים הזדמנות לחולל שינוי ארכיטקטוני וגם קונספטואלי, שינויים השזורים זה בזה. האדריכלית שהם פראג, המתמחה בתכנון ועיצוב משרדים וחללי עבודה, זיהתה את הפוטנציאל למיתוג מחדש כאשר ליוותה פירמת עורכי דין באיתור הנכס ובתכנון ועיצוב המשרדים החדשים.

"בעקבות כניסת הדור הצעיר, הבן של הבעלים ושותף נוסף, הפירמה עברה ממשרד ישן במגדל בסגנון של פעם לגורד שחקים מודרני", מספרת פראג. "לאחר שערכתי סקיצת בדיקת כדאיות ושללתי התאמתו של נכס באחד המגדלים, ליוויתי את בעלי המשרד ברכישת נכס אחר מתאים יותר לצרכים והוחלט שהשינוי כה דרמטי שכדאי להשקיע למענו גם בשפה ויזואלית חדשה ומרעננת שתאפיין את המשרד מהעיצוב החזותי דרך הלוגו ועד כרטיסי הביקור. החלל החדש הוביל לבניית מיתוג, שמשקף היטב את החיבור הפיזי והוויזואלי בין קלאסיקה של פעם לחדשנות. מצד אחד מכובד ומצד שני, צעיר".

עיצוב שהם פראג. יואב פלד, סטודיו peled,
עיצוב שהם פראג/יואב פלד, סטודיו peled

האדריכלית מספרת שתכנון המשרד החל מרמת המעטפת כולל תכנון והטמעת מערכות החשמל, תאורה ומיזוג האוויר בהנמכות גבס ייעודיות השומרות על מינימליזם ומנצלות היטב את השטח. המרחב חולק לחדרים פרטיים, כנהוג במשרדי עורכי דין, להשגת תחושה מקסימלית של פרטיות. עם חדר הישיבות המרשים מוקף ויטרינות זכוכית עצומות שמתפקדות כמחיצות אקוסטיות המשתלבות כמו אקווריום בלב החלל. האדריכלית מצאה פתרונות לשמירה על תאורה טבעית מבחוץ מבלי למנוע סנוור ולאפשר תנאי עבודה אופטימאליים כמו ווילונות אווריריים שמאפשרים משחק בין אטום לשקוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מפגש בין ישן לחדש, בין קלאסיקה למודרניות

הקו העיצובי חוזר בכל אחד מהחדרים וכן בפינות השונות. "נעשה שימוש רב בחומרים אלגנטיים בטוויסט עדכני בין אם ברצפת PVC דמוית עץ לעמידות גבוהה בחדרים ובין שיש לבן התוחם את המסדרון ובין אם בפליז שמופיע הן בגופי התאורה, ברהיטים שנעשו בשיטת קאסטום מייד ועד האלמנטים הדקורטיביים".

סקלת הגוונים בהירה ומרגיעה בדמות ספה אריסטוקרטית מפנקת להפליא בכניסה בגוון ורוד עתיק שחוזר בחדרי הפרקליטים לצד נגיעות של כחול ושמנת. בפרויקט ניכר המשחק הצורני בין פריטים עגולים "ששוברים" את הקווים האורכיים ובין גופי תאורה תלויים ומרקמים שיוצרים עומק ועניין.

עיצוב שהם פראג. יואב פלד, סטודיו peled,
עיצוב שהם פראג/יואב פלד, סטודיו peled

עמדת הקבלה המרשימה המהווה את המפגש הראשוני עם הלקוח עשויה משיש לבן מגוייד בו משתקפים הוורידים של החומר יחד עם פליז מוזהב הנראה הן במדפים התלויים בצדדים והן בפס התאורה המאיר מלמעלה. במשרד בוצע ניצול מקסימלי של נישות אחסון כמו ספרייה הכוללת ציוד משרדי ופינות הסבה נעימות בחדרים הגדולים. ניתן לראות גם נגיעות של צמחייה ועציצים ססגוניים המכניסים בעדינות את הטבע אל תוך הסביבה האורבנית.

שהם אומרת ש"אופי העבודה בעולם המערבי השתנה במרוצת השנים ללא הכר. בחברות רבות, כמו במשרד זה, נדרשים העובדים להימצא במשרד לאורך שעות ארוכות ובתוך כך לשמור על פרודוקטיביות וערנות שיא. כאן, בחלל המשרד, העובד חושב, יוצר ומוביל את החברה, יחד עם עמיתיו ומנהליו, לשיאים חדשים. המטרה בפרויקט זה היתה ליצור חלל מזמין ונעים שיהווה בית שני לעובדים והשינוי הארכיטקטוני והעיצובי יצר שפת מיתוג חדשה התואמת לערכי החברה".

עיצוב שהם פראג. יואב פלד, סטודיו peled,
עיצוב שהם פראג/יואב פלד, סטודיו peled
עיצוב שהם פראג. יואב פלד, סטודיו peled,
עיצוב שהם פראג/יואב פלד, סטודיו peled
בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully