וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי מדף: איך הופכים מדפים לפיצ'ר עיצובי שמקפיץ כל חלל

עדי צלח וייס

17.3.2019 / 0:02

בעזרת עיצוב נכון ובחירת אקססוריז מדוייקת, מדפים יכולים להפוך למיצג אסתטי מרשים ולתת תוספת משמעותית לכל חלל. וכן, אתם לגמרי יכולים לעשות את זה גם בתקציב זעום

פינת אוכל עם מדפים מעוצבים. ShutterStock
מגוון עצום של אפשרויות, סגנונות ועיצובים. מדפים דקורטיביים/ShutterStock

כשאנשים רוצים למלא ולקשט קיר ריק בבית הם באופן אוטומטי חושבים על תמונות, ולא על מדפים. מדף נתפס אצל רבים כאמצעי - הוא יכול לשמש כאביזר אחסון או כפיתרון שעושה סדר בבלגן, אבל התוצאה בשני המקרים היא זהה, התקנת המדף מתבצעת בעקבות צרכים פרקטיים, המשרתים מטרה ספציפית מסויימת ומוגדרת מראש.

אלא שיש מי שרואים במדפים אלמנט נוי בפני עצמו שעליו יונחו אקססוריז דקורטיביים שנבחרו בקפידה ומהווים פוקל פוינט אסתטי. מדף יפה ומתאים לחלל יכול להוות מיצג מרשים על קירות הבית ותוספת משמעותית לעיצוב החלל המבוקש. לפיכך, קיים בשוק (וכן, כמובן שגם בעליאקספרס) מגוון עצום של מדפים אשר מתאים לחדרים שונים בבית.

כך תוכלו לחפש ולמצוא מדפים בשלל צורות וצבעים המתאימים לקירות הסלון, לחדר השינה או לחדר הילדים. אלה מיוצרים מחומרים שונים ובעיצובים מעניינים ומפתיעים. וגם האופציות למציאת אקססוריז לקישוט המדפים הן כמעט בלתי מוגבלות, כפי שניתן להתרשם ממבחר הפריטים שבחרנו להביא בפניכם כאן:


רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים?היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully