וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח איז קאמינג: פריטים לעיצוב שולחן החג במחירי רצפה

עדי צלח וייס

10.3.2019 / 0:02

מי שמתכנן מעט קדימה יוכל להזמין כבר עכשיו פריטים מרהיבים לעיצוב שולחן חג שיגרום לאורחים לשמוט לסתות ויגרוף מחמאות ברשתות החברתיות. מפות, סכו"ם, כלי הגשה ואפילו מתנה למארחים - זה הזמן לסגור פינות לפסח

שולחן חג בעיצוב גוני שביט. מגד גוזני
אם תזמינו עכשיו, תוכלו לעצב שולחן מהמם בתקציב ידידותי מאוד לכיס. שולחן חג בעיצוב גוני שביט/מגד גוזני

חג הפסח הוא אחד האירועים הגדולים והמשמעותיים בהם מתכנסת המשפחה מכל רחבי הארץ והיא ומבחינת אירוח, מדובר באחד מאירועי השיא של השנה. לכל אחד שמארח את המשפחה לארוחה החגיגית חשוב "להפציץ" עם שולחן מרשים. שעות רבות מושקעות בבישולים ובמטעמים שיעלו על שולחן החג, אך לא פחות חשוב מהם הוא עיצובו של השולחן החגיגי.

אומנם פורים עוד לפנינו ופסח נראה קצת רחוק, אבל במונחי עליאקספרס, פסח כבר ממש מעבר לפינה (קחו בחשבון זמני משלוח מסין לישראל, שנעים בין שבועיים לחודש). אם חשקה נפשכם בעיצוב שולחן חג שונה ומיוחד במחירי רצפה, עכשיו זה הזמן להתכונן. אגב, אם אתם מתארחים ולא מארחים, תוכלו למצוא גם מתנה לבית המארח ולסגור פינה מבעוד מועד.

מה כדאי לחפש ובאילו אקססוריז להשתמש? הכל מהכל: ראנרים, חבקי מפיות, כיסים לסכו"ם, כיסויי כיסאות תואמים למראה יוקרתי, כמו גם סטים מעוצבים של סכו"ם או צלחות מפוארות, אגרטלים, כלי הגשה, ושאר גימיקים מגניבים.

רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully