וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירות יכולים לדבר: טפטים ומדבקות קיר מעליאקספרס

עדי צלח וייס

3.3.2019 / 6:50

טפט או מדבקת קיר מעוצבת הם דרך פשוטה לשדרג באופן מיידי קיר לבן ומשעמם לפיצ'ר עיצובי. הנה כמה המלצות לרכישות שיתנו לקירות הבית שלכם מראה יוקרתי ומעוצב

טפט פלמינגו. ShutterStock
דרך קלה להפוך קיר לבן ומשעמם לפיצ'ר עיצובי. טפט דומיננטי בפינת ישיבה/ShutterStock

איך הופכים 4 קירות לבנים ומשעממים לחדר מעוצב ויוקרתי או לחילופין חמים ונעים באמצעות אלמנט אחד ויחיד? אין ספק שכאן שולטים הטפטים, המהווים רכיב ייחודי ממנו לא ניתן להתעלם.
בחירת טפט מתאים יכולה לשדרג כל חלל ולמשוך את תשומת הלב, להעניק תחושת נפח או לתת טון יוקרתי וייחודי.


מגוון הסגנונות הוא אדיר, שלל צבעים וחומרים, טפטים מודרניים בעיצובי קווים גאומטריים או אחרים בתלת מימד, טפטים בסגנון וינטג' אירופאי או נורדי-סקנדינבי, והרשימה עוד ארוכה. גם בחדרי הילדים מככבים הטפטים או ליתר דיוק מדבקות הקיר, וגם כאן המגוון הוא עצום ולכל גיל ניתן להתאים את העיצוב הרצוי. חדרי התינוקות בדרך כלל יאובזרו במדבקות העדינות והרכות ואילו חדרי המתבגרים יתאפיינו במוטיבים מוזיקליים ורוקיסטיים או מדבקות במוטיבים של סקייטבורדים וגלישה.


עליאקספרס מכיל הכל מהכל, ועל כך יעידו עשרות לקוחות ישראלים מרוצים אשר ששים להתגאות ולהעלות תמונות של הרכישות המוצלחות וקירות הבית המחודשים המקושטים שלהם - אם מצאתם פריט שמוצא חן בעיניכם, מומלץ תמיד לעבור על אזור התגובות והביקורות של גולשים שכבר רכשו וקיבלו את המוצר. תוכלו לסנן את הביקורות הללו לפי ארץ המוצא (כדאי לקרוא ולראות מה חשבו ישראלים כמותכם על איכות ונראות המוצר כמו גם על זמני המשלוח והתקשורת עם המוכר), או לפי ביקורות המכילות תמונות אמיתיות של המוצר שהתקבל.

רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully