וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חונכים אתר ופלטפורמות ייחודיות: חגיגות השנה השלישית של ARCDB

19.2.2019 / 14:29

הפלטפורמה של המקצוענים והמומחים בתחום העיצוב, הבנייה והאדריכלות חוגגת שלוש שנות פעילות ובמהלך האירוע במרכז ענב בתל אביב יוצג אתר החברה החדש והפלטפורמות arcademy - בית הספר ללימודי עיצוב פנים ו-arcdbiz לתכנון ועיצוב חללים מסחריים

צילום ועריכה: אתר ARCDB

ARCDB, הפלטפורמה הטכנולוגית עסקית הגדולה בישראל לענף העיצוב והבנייה, חוגגת שנת פעילות שלישית באירוע סגור יחד עם מאות מלקוחות החברה, שנערך ב-19 בפברואר במרכז ענב לתרבות בתל אביב. האירוע המרכזי של הערב יחשוף את אתר החברה החדש www.arcdb.co.il שיושק בחודש מרץ הקרוב אתר אינטרנט מתקדם עם כלי ניהול ייחודי לבונים ומשפצים אתר שהושקעו בו משאבים אדירים.

מייסדי הפלטפורמה גיא גודס, אלעד גרגיר, וד"ר אלי מזרחי מציינים את שנת הפעילות השלישית באירוע אליו הוזמנו מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים בישראל. "ההתרגשות בשיאה", אומר אלעד גרגיר, "סללנו דרך ושיטה להצלחה לעסקים רבים בענף הבנייה".

ARCDB היא פלטפורמה שמותאמת לדסקטופ ולמובייל, ומאפשרת לגולשים בה לאתר וליצור קשר עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, בצורה הקלה והפשוטה ביותר. ברגע שתכנסו אליה תוכלו לבצע חיפוש מהיר לפי הקטגוריה אותה אתם מחפשים: אדריכלות, אדריכלות נוף, עיצוב פנים, ניהול ופיקוח בנייה, קבלנים, יועצים וספקים נבחרים, או דרך חיפוש ישיר שיוביל אתכם לאיש המקצוע אותו תרצו לאתר.

"זו נקודת ציון חשובה עבורנו משום שאנחנו משיקים את arcademy - בית הספר ללימודי עיצוב פנים בשיטה מהפכנית, שמשלבת את הבוגרים למעגל העבודה בתעשייה אני גאה לעמוד בראש בית הספר אומר האדריכל ד"ר אלי מזרחי.

באירוע תוצג הפעילות העסקית מהשנה החולפת, סיפורי הצלחה של לקוחות החברה, האורחים ייהנו מהרצאה של ניר דובדבני, מנטור למקסום מכירות והצלחה עסקית, וכן תיערך השקת שני אתרים חדשים ומתקדמים של הפלטפורמה - האחת היא פלטפורמה טכנולוגית לתכנון ועיצוב חללים מסחריים בשם arcdbiz והשנייה היא, כאמור, arcademy. "מרגש מאוד לראות את הדרך שאנחנו עוברים, בהחלט מחמם את הלב", מסכם גיא גודס.

בין המוזמנים לאירוע האדריכל גיא מילוסלבסקי - מתכנן מגדל בין ערים המפורסם, האדריכל אביחי כהן, האדריכל ליאור רוזנפלד, האדריכל אילן גרגיר, הראל גבע הבעלים של ZAGA, אורי סגרה הבעלים של חברת הארונות Riviera והבעלים של MODY קרמיקה אייל דואניס.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

עוסקים בתחום הבנייה? אדריכלים ומעצבי פנים? הצטרפו למהפכה

בשיתוף אתר ARCDB
צילום ועריכה: ARCDB
  • עוד באותו נושא:
  • ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully