וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחו של מיתוג ואיך זה קשור לשיפוץ המשרד שלכם

שירלי כץ

18.2.2019 / 0:00

המשרד שלכם הוא המקום בו אתם מארחים לקוחות קיימים ופוטנציאליים, מראיינים עובדים לעתיד והמקום בו אתם מייצרים את סביבת העבודה של העובדים שלכם ומחדירים בהם גאוות יחידה. וזה גם המקום היחיד שבו לא תצטרכו לשלם על המיתוג הזה

גרפיטי של לוגו חברה במשרד. מנחם רייס,
המשרד הוא המקום היחיד שבו לא תצטרכו לשלם על הפרסום שלכם. מיתוג משרד בעזרת גרפיטי/מנחם רייס

כששומעים "מיתוג" חושבים מיד על פרסום. זה נכון, אבל זה מתחיל עוד הרבה קודם - במשרד שלכם.
המקום שבו אתם עובדים, המקום שבו אתם מארחים לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים, מראיינים עובדים לעתיד ומעניקים לעובדים שלכם סביבת עבודה, שאמורה להמריץ אותם ולספק להם "גאוות יחידה". וזה גם המקום היחידי שבו לא תצטרכו לשלם עבור הפרסום הזה.

גילוי נאות, לפני שעסקתי בעיצוב עבדתי במשך שנים במשרדי פרסום, ניהלתי לקוחות, כתבתי בריפים למהלכים שיווקיים ולקמפיינים גדולים. זאת היתה תמיד השפה שלי, "שפת המותג", ערכי המותג, "Brand Book" ,Target , ROI וכדומה. המשכתי איתה בטבעיות לתוך עולם עיצוב הפנים, כי הרגשתי שהנושא הזה לא מקבל את ההתייחסות הראויה דווקא במקום שבו הוא אמור להתחיל והבנתי שכאשר עושים את הקשר הזה, מקבלים תוצאה טובה, נכונה ומדויקת יותר, ייחודית ומעניינת, והכי חשוב שהמשרד שאותו אני מעצבת הופך להיות שגריר ראשון וחשוב ביותר בהעברת ערכי החברה וערכי המותג.

הנה כמה דוגמאות.

עיצוב ומיתוג משרדים. מנחם רייס,
לתת ביטוי לשפה, לעולם, לצבעוניות, למסר. מיתוג סוכנות פרסום/מנחם רייס

בכל פעם שפונה אלי לקוח חדש שמעוניין להקים לעצמו משרד חדש או לשפץ את המשרד שלו, מתחיל תהליך, שמטרתו העיקרית היא להבין את הצרכים. מה חסר (לרוב מקומות עבודה נוספים), מה רוצים להוסיף (בעיקר דברים פונקציונליים - עוד חדר שירותים, עוד חדר ישיבות, אקוסטיקה וכד'). אבל, במהלך התהליך הזה הלקוחות גם מבינים, שמה שהכי חסר להם, זה להרגיש שזה המשרד שלהם. לתת ביטוי לשפה שלהם, לעולם, לצבעוניות, למסר, לאווירה שהם מבקשים לייצר, לאנרגיה שהם מבקשים להעביר. העיצוב חייב לזרום עם האנרגיה של העובדים ושל המנהלים, לחזק ולהשלים את תחושת השייכות והחיבור של כל מי שמבקר במקום. זאת גם הדרך לוודא שכל משרד יקבל את הייחוד שלו וכשזה קורה העיצוב הופך להיות הרמוני, זורם בטבעיות, מעביר את המסר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הכותבת היא מעצבת פנים המתמחה בעיצוב משרדים לחללים מסחריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully