וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור בבית ובכיס: גופי תאורה מעוצבים מעליאקספרס

עדי צלח וייס

15.2.2019 / 7:23

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מפנימים את חשיבותה של התאורה כאלמנט משלים בעיצוב הבית. בארץ מחירם של גופי תאורה נע בין מאות לאלפי שקלים, אבל בעליאקספרס תוכלו למצוא אפשרויות בכל סגנון עיצובי ובסקאלת מחירים הרבה יותר ידידותית לכיס

תאורה. ShutterStock, ShutterStock
רוכשים מדווחים שגופי התאורה מעליאקספרס אמינים ופשוטים להתקנה. גוף תאורה תלוי/ShutterStock, ShutterStock

גוף תאורה מרשים הוא ללא ספק אלמנט עיצובי המהווה תוספת משמעותית למראה הבית. אם זה בסלון, במטבח, בחדר השינה או אפילו במסדרונות הבית, גופי התאורה תופסים חלק נכבד בשיקולי העיצוב ובחירתם היא לא תמיד משימה פשוטה.

גם בתחום הזה הסגנון הנורדי הוא אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בזמן האחרון, אך אליו מצטרפים גם עיצובים אירופאיים בסגנונות וינטג'-רטרו וגופי תאורי מודרניים בעיצוב נקי ומינימליסטי.

מחירי גופי התאורה בארץ נעים בין מאות לאלפי שקלים, ולכן לא פלא שגם אותם החלו הצרכנים לחפש באתרים סינים כגון עליאקספרס. כמו כל מוצר בעליאקספרס, צריך לחפש טוב ולהיצמד למוצרים שהיו להם הרבה הזמנות ובעיקר לקרוא ביקורות של צרכנים שרכשו וקיבלו את המוצר.

לקוחות ישראלים רבים מדווחים שגופי התאורה שהוזמנו מהאתר הסיני הם אמינים, מגיעים לרוב בתוך פרק זמן סביר, תואמים את רשת החשמל הישראלית ללא בעיות בהתקנה וכמובן יפים, ולפיכך הבדלי המחירים העצומים ללא ספק מהווים תמריץ חזק מאוד לרכישה מעבר לים.

רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully