וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים פרויקט עיצוב? קבלו את הטיפים המנצחים של המומחים

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

14.2.2019 / 0:15

עולם עיצוב הפנים מכיל שפע של אפשרויות המעלות שאלות רבות לגבי הטרנדים הנכונים, שיטות העבודה והדגשים לגבי מימוש רצונות הלקוח. אירחנו באולפן וואלה! NEWS ארבעה מומחים בתחום העיצוב, שסיפקו כמה טיפים שכל בעל מקצוע חייב להכיר

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

עיצוב פנים הוא קודם כל חוויה ויזואלית. הביטו רגע סביבכם, בבית, במשרד, בבית הקפה או בחנות בקניון ותראו שיש מחשבה מאחורי כל פרט ופרט. העיצוב כולל בתוכו אלמנטים כמו צבע, חומרים, סגנונות ועוד ושפע האפשרויות יוצר טרנדים רבים. מגוון האופציות העצום מציף שאלות רבות בנושא עיצוב - מהו הטרנד הבא? כיצד מתאימים צבעים? איך שומרים על הכיס? איך בוחרים מעצב? אירחנו באולפן וואלה! NEWS ארבעה מומחים בתחום העיצוב, אשר פירטו מהם הדגשים שבעלי מקצוע חייבים לשים לב אליהם, מהם הכלים העומדים לרשותם ואיזה טרנדים כדאי לאמץ.

"כשצריך לבנות בית וצריך להגיש רישיון לבנות את הבית עליך לבחור אדריכל. כשאתה רוצה להיכנס לתוך החלל ולעצב אותו אחרת, אפשר להסתפק במעצב פנים", אומר ד"ר אלי מזרחי, אדריכל ומייסד ARCDB, פלטפורמה טכנולוגית-עסקית לענף הבנייה, שנוסדה בדיוק בשביל לחבר בין מי שבונה ומשפץ את הבית, ובין מאגר עצום של אנשי המקצוע המובילים בתחומי האדריכלות, העיצוב, הייעוץ וענפי הבנייה לסוגיהם בין אם אתם מעצבי פנים, קבלנים או כאלה שרוצים לשפץ את ביתם, הרגע שבו תבחרו בבעל המקצוע הרלוונטי אליכם הוא חשוב ועליכם לנצל את הכלים הדיגיטליים דוגמת פלטפורמת ARCDB כדי להתרשם מבעל המקצוע, מהניסיון שצבר ומתיק העבודות שלו. הטכנולוגיה, לפי ד"ר מזרחי, אמורה להיות הבסיס שדרכו מתכונן הפרויקט וכל הגורמים בו מתקשרים בינם לביו עצמם. "כרגע כל ענף הבנייה עובר מלואו-טק להיי-טק", אומר ד"ר מזרחי, "בעבר אדריכלים השתמשו במחשב ככלי שרטוט, כיום המחשב הוא כלי הדמיה וכלי התקשרות עם הלקוח".

"התהליך הנכון בעבודה עם לקוח היא שקיפות מלאה", אומרת האדריכלית מיכל קסל, ממשרד קסל אדריכלות. כבר בשלב הראשוני של תאום הציפיות והגישה לפרויקט, תקשורת טובה והבנה בין הצדדים יאפשרו לתהליך להיות יעיל ומהנה יותר. "השקיפות חשובה משלב בחירת החומרים", מוסיפה קסל, "יש חומרים שבונים את המבנה ריצוף וטקסטורות המשמשות לבניית החלל עצמו, ובהמשך יש חומרים כמו רהיטים שהם בחלק האחרון של התהליך".

בחירת הרהיטים והאקססוריז לעיצוב הבית היא חלק מהתכנון הכולל, ובשנים האחרונות נוצר טרנד חדש - ריהוט הבית על ידי מוצרים חדשים ואיכותיים מסין. "אי אפשר להתעלם מזה שסין הפכה לאחת ממעצמות העולם בנושא בנייה ובשנים האחרונות יש שיפור אדיר ברמת האיכות ותכנון המוצר של הסינים", אומר שי ספרן מחברת Basini, המתמחה בייבוא מסין."אנחנו נהנים מהמחיר האטרקטיבי שנובע מהעלויות הנמוכות שם. איכות המוצרים בסין לעתים אף עולה על זו של האירופאים. המפעלים בסין חדשים, המכונות חדשות והתחלף דור. אנחנו נותנים שירות כולל, נוסעים לסין ומצטיידים בכל תכולת הבית".

"הדבר בראשון בעיצוב הבית הוא ללמוד את הלקוח וצרכיו והצעד הבא הוא להכין תכנון נכון לאותו דייר", מסכמת שלי שבת מסטודיו S Design, "הדבר השלישי הוא להכניס את סגנון העיצוב שלי לתוך זה. הסגנון משתנה מלקוח ללקוח. כשלקוח מגיע אליי יש לו רצונות משלו וגם המקום בו קנה את הבית משפיע על הסגנון".

בשיתוף ARCDB, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully