וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הזה שבר שיאים של התעניינות - ויש לכך סיבה טובה

בית עם מרתף סקס מפואר בסגנון "50 גוונים של אפור" הוצע למכירה באתר נדל"ן וזכה ביותר מחצי מיליון צפיות בתוך יום אחד. המתווכת בטוחה שהוויראליות תייצר מכירה, אבל השכנים בפרבר היוקרתי בפילדלפיה לא ממש אהבו את המודעה, הנוסח שונה ומאוחר יותר גם התמונות הוסרו

בית בפילדלפיה עם מרתף סקס. Melissa Leonard, אתר רשמי
לכאורה עוד בית תמים. האומנם?/אתר רשמי, Melissa Leonard

אנשים אוהבים בתים יפים, ומי שיש לו 750 אלף דולר, בהחלט יכול לגלות עניין בנכס המהודר הזה שמוצע למכירה בפילדלפיה, אבל לא זו הסיבה שבתוך 24 שעות צפו בו למעלה מ-500,000 איש באתר הנדל"ן Redfin. מסתבר שכשמוסיפים טוויסט לעלילה, הכול הופך למעניין יותר, ואם הטוויסט הזה קשור לסקס, אתם כבר יכולים לדמיין מדוע הטלפון של המתווכת מליסה לאונרד לא הפסיק לצלצל.

לאונרד פרסמה את הבית, הממוקם בפרבר מייפל גלן, תחת הכותרת "Fifty Shades of Maple Glen", רפרנס ברור ל"50 גוונים של אפור". מדוע? משום שמרתף הבית מצויד כהלכה באביזרים ומתקנים להגשמת פנטזיות פרועות במיוחד. את המרתף היא כינתה כ"נווה מדבר פרטי למבוגרים".

הוויראליות במודעה הפכה לכל כך גדולה, שלאונרד התראיינה לאין ספור כלי תקשורת בזכותה, וכמובן שההתעניינות עצומה ומאות מבקרים הספיקו לפקוד את המקום (כתובת הבית מצוינת ב-Redfin), בהם גם משטרת האזור.

בית בפילדלפיה עם מרתף סקס. Melissa Leonard, אתר רשמי
הגשמת חלום או סתם סקרנות? המרתף בבית/אתר רשמי, Melissa Leonard

הקושי הגדול הראשון בפניו ניצבת לאונרד מגיע מהשכנים. לתיבה הקולית שלה הגיעו פניות משכנים בסביבה, שלא ממש אהבו את שיטת המכירה. "אנחנו לא רוצים דברים כאלה בשכונה שלנו. תורידי את זה מהרשת". לאונרד התעקשה כי "אם הבעלים רוצים את התמונות, הן יהיו שם". בסופו של דבר שינתה את הניסוח, ומאוחר יותר ירדו גם התמונות ונותרו רק צילומים של החדרים האחרים בבית. "אנשים כועסים", מודה לאונרד, "אבל כשהם שואלים שאלות אני פשוט אומרת "תקשיבו, זה סגנון חיים ואין שום דבר רע בזה. אני רק רוצה למכור אותו כמה שיותר מהר".

הבית אולי קיבל תהודה בגלל הפרסום ב-Redfin, אבל לשוכרי Airbnb באזור הוא מוכר היטב. למעשה, התלבטות בני הזוג אם למכור הייתה בזכות האטרקטיביות הרבה שלו בקרב השוכרים. אבל האם ויראליות וחטטנות באמת מסייעים למכירה עצמה? לאונרד בטוחה שכן: "אני חושבת שאנשים אוהבים את העניין הזה, ובין כל המבקרים הרבים יימצאו אלה שיקנו. בסופו של דבר, מדובר בבית יפה מאוד וגם המרתף שימושי לדברים אחרים מלבד סקס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בית בפילדלפיה עם מרתף סקס. Melissa Leonard, אתר רשמי
התמונות הספיקו לרדת מהאתר בינתיים/אתר רשמי, Melissa Leonard

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully