וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לעצב חדר ילדים בסגנון סקנדינבי בתקציב מצחיק

עדי צלח וייס

8.2.2019 / 6:50

חרשתם את הפינטרסט ואת אינסטגרם ויש לכם חזון מושלם לעיצוב חדר תינוקות או ילדים, הבעיה? אתם יודעים גם כמה זה יעלה לכם. אל חשש אספנו שלל לינקים לפריטים מעוצבים מעליאקספרס שנראים מיליון דולר, אבל עולים הרבה פחות

חדר מעוצב לתינוק. ShutterStock
חדר מעוצב לתינוק/ShutterStock

אם זה לקראת בואו של תינוק חדש למשפחה, מעבר דירה או סתם רצון בחידוש וגיוון, עיצוב חדר הילדים הוא נושא שמטריד הורים רבים. אפשר לקרוא לזה "צרות טובות".

המסע אל חדר הילדים המושלם בדרך כלל מתחיל משיטוט באתרים ואפליקציות כמו פינטרסט ואינסטגרם כדי "לשטוף את העיניים" ולקבל קצת רעיונות, אחר כך יכול להמשיך אולי לאתרים של מעצבים שונים - שם בדרך כלל החלומות וההשראה נתקלים בחומת התקציב. בשלב הזה אל לכם לומר נואש - אתר עליאקספרס יכול להיות בדיוק הכתובת להשיג את העיצוב הנחשק בהרבה פחות כסף.

הטרנד הנוכחי והדומיננטי ביותר בימים אלה בחדרי ילדים הוא העיצוב בסגנון נורדי / סקנדינבי עדין ונקי. ההמלצה שלנו? לבחור פלטת צבעים אהובה או נושא מסויים - theme (למשל חדר בעיצוב פלמינגו/חד קרן/ים), ולדבוק בהם בעת בחירת האביזרים המתאימים. ומשם השמים הם הגבול.

חדר ילדים מבולגן. ShutterStock
התמקדו בפלטת צבעים ספציפית/ShutterStock

בפלטפורמת המסחר המקוונת תוכלו למצוא מגוון עצום של טפטים, מדבקות קיר, פוסטרים, מדפים, קוביות שם, שטיחונים, כילות, אוהלי טיפי, בריכות כדורים ועוד המון אביזרים עיצוביים, בדרך כלל במחיר נמוך בעשרות אחוזים מהמקבילות המעוצבות בחנויות בארץ.

אספנו כאן כמה המלצות לפריטי טקסטיל, נוי ותאורה ברוח העיצוב הסקנדינבי שיוכלו להפוך את החדר של הקטנטנים שלכם למפלט פסטלי מרהיב ומדוגם:

רוצים להתרשם מעוד דוגמאות לעיצובי חדרים שונים, ומקישורים לאביזרים שיצרו אותם? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully