וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לחיות כמו "מלך האינסטגרם" ששכב עם 17 נשים בשבוע? עכשיו זה אפשרי

13.2.2019 / 8:29

דן בלזיריאן, שחקן הפוקר המקצועני שמכונה "מלך האינסטגרם" ויש מי שבטוח שהוא חי את החלום וגורם למיליוני גברים בעולם לקנא, משכיר את הבית הישן שלו, זה שממנו זרק בעבר דוגמנית עירומה מהגג לבריכה

דן בלזיריאן משתובב/This ls How l Live - Dan Bilzerian (Official Video)

רוצים להתחכך קצת בחיים הנוצצים של דן בלזיריאן, המיליונר שמכונה "מלך האינסטגרם"? שחקן הפוקר המקצועני משכיר בימים אלה את הבית שלו ב-30 אלף דולר לחודש. בלזיריאן בן ה-38, שהונו מוערך ב-150 מיליון דולר, איגד ברחבי העולם עדת מעריצים, כשלחשבון האינסטגרם שלו יש כבר 26 מיליון עוקבים. הוא מקפיד להעלות לשם תמונות של חיי הזוהר שלו, כשהוא תמיד מוקף בעשרות נשים יפהפיות בלבוש מינימלי (או בלעדיו), תמיד במסיבות נחשקות ונוצצות, לא פעם לצד סלבריטאים וכיו"ב.

בלזיריאן סיפר לא פעם על חיי הסקס העמוסים שלו. לדבריו הוא היה מקיים יחסי מין עם 17 נשים בממצוע בשבוע, אולם לאחרונה הוא "מצא את האחת" והתמסד, אם כי לטענתו "שכבתי עם שלוש בחורות אחרות באותו יום, לפני שפגשתי אותה במסיבה".

מה שכן, לצערכם, המחיר 30 אלף דולר הוא רק על הבית, ולא על אורח החיים. כלומר, כן תקבלו בית עם נוף מדהים ובריכה יפהפייה, אבל לאו דווקא תקבלו את כל המסיבות והבחורות, את מכוניות הפאר שלו ושלל כלי הנשק שהוא מקפיד להצטלם איתם - כולל הדוגמנית שבעבר השליך מגג הבית עירומה אל תוך הבריכה.

עוד בנושא
למי יש יותר גדול: האם "מלך האינסטגרם" ו"מלך הפורנו" עומדים בפני עימות מסוכן?
"המלך" ששכב עם 17 נשים בשבוע טוען: מצאתי את האחת

בלזיריאן רכש את הונו בזכות קרן נאמנות שקיבל מהוריו, וגם בזכות הימורים קיצוניים ומסוכנים על שולחן הפוקר. מאז הוא כבר יצר לעצמו שם של נהנתן אולטימטיבי, וכבר קנה לעצמו בית חדש בבל אייר - וילה ענקית ב-70 מיליון דולר. את הווילה הישנה יותר, אם כך, הוא משכיר. היא מספקת נוף מופלא, עם קירות זכוכית ו-כ-2,500 מטר מרובע בסך הכל, אבל ייתכן שמי שיתגורר בבית ירגיש תחושת החמצה, על מה שיכול היה להיות בבית ומה שהיה בו בעבר, לעומת מה שכבר אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully