וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריקים מפתיעים שהם חובה בעיצוב בית קטן

תחשבו בגדול: הבית הקטן שלכם אולי סובל ממטרז' לא גבוה במיוחד, אבל זה לא אומר שהוא חייב להרגיש פצפון. מבולבלים? המלצות על מספר צעדים פשוטים ומפתיעים שיכניסו תחושה מרווחת במיוחד לכל חלל מחכות לכם ממש כאן

טיפים לעיצוב חללים קטנים. יח"צ,
זה לא קסם: עם הכלים הנכונים תוכלו להגדיל את ביתכם/יח"צ

טעות נפוצה כשבאים לעצב חלל קטן היא להניח כי כל דבר צריך להיות קטן באותה מידה. אבל כשהרהיטים, האמנות שעל הקיר ואפילו הכריות קטנים, אתם מסתכנים בכך שכל החדר ירגיש מיניאטורי וזעיר. תמיד אומרים לנו לחשוב בגדול וזה הזמן לחשוב אפילו בגדול יותר: שילובו של רק פריט אחד גדול במיוחד ייצר הצהרה עיצובית, יתפור את כל החדר יחד ויגרום לו להרגיש גדול יותר. הנה כמה הצעות איך תוכלו ליישם את העניין גם בדירתכם הקטנה:

אל תוותרו על שטיח גדול במיוחד

טיפים לעיצוב חללים קטנים. יח"צ,
תנו לשטיח להראות עד כמה החדר באמת גדול/יח"צ

יכול להיות שקיבלתם אותו בירושה או רכשתם כי לא יכולתם לעמוד בפיתוי, אך כעת יש לכם שטיח גדול וסלון קטן ואתם שוקלים לשלח את השטיח לאפסון. עצרו, כי שטיח גדול זה בדיוק מה שדרוש לכם. בהנחה שהוא נכנס לחדר, פריסתו על הרצפה תדגיש כמה שטח רצפה קיים באמת, יגדיל חזותית את החדר ויפריד בצורה אסתטית את איזור הישיבה משאר הדירה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הגדילו את המראות שלכם

טיפים לעיצוב חללים קטנים. יח"צ,
מראה גדולה במיוחד תשדרג ותגדיל כל חלל/יח"צ

הדירה הלא גדולה שבתמונה מרגישה כמו ארמון מרווח וזאת הודות למראה בגובה של מטר וחצי שהוצבה בסלון. המראה היא הפריט המושלם להגדיל - אם תמוקם בצורה נכונה היא תייצר אשליה של חלל גדול בהרבה וגם תשקף ותפיץ אור ברחבי החדר. אם תמקמו את המראה הגדולה מול החלונות, תגלו שכל החדר נפתח. ואם זכיתם לנוף חינני מהחלון - תרוויחו מהכנסת השתקפותו לפנים הבית, שגם היא בתורה תתרום לתחושה של חלל נושם הרבה יותר.

טיפים לעיצוב חללים קטנים. יח"צ,
אמנות קיר גדולה - גם ביטוי לטעמכם האישי וגם כלי אפקטיבי ליצירת אשליית גודל בחדר/יח"צ

פינת האוכל יכולה להיות מקום מושלם לתליית יצירת אמנות גדולה מהחיים. הצטיידו בתמונה שאתם אוהבים ודאגו שתהיה גדולה במיוחד. יצירה גדולה, כמו במקרה של השטיח, תגדיר את שטח הקיר ותגרום לחלל כולו להראות גדול יותר. כל היתר תלוי רק בכם ובדמיון המתפרע שלכם.

דאגו לרהיט אחסון מעוצב

טיפים לעיצוב חללים קטנים. יח"צ,
ארון או שידה מעוצבים גם יאחסנו את חפציכם וגם יהפכו למאסטר פיס בחדר/יח"צ

אם יש דבר אחד שכל אדם המתגורר בחלל קטן רוצה שיהיה לו קצת יותר, זה אחסון. אז למה שלא תשלבו את האחסון לתוך עיצוב של הבית ואף תדגישו אותו? שידת העץ המגולפת הענקית שבתמונה יכולה לאחסן הכל מהכל - ממצעים, דרך בגדים וניירת ועד כלי אוכל - ואילו הדלתות הדקורטיביות שלה מוסיפות יופי לאזור הישיבה. אם יש לכם מקום רק לרהיט אחד גדול - למה שהוא לא יספק גם אחסון וגם סטייל?

קחו את המדפים שלכם גבוה גבוה

טיפים לעיצוב חללים קטנים. יח"צ,
תתלו אותם גבוה - תפיסת כל גובה הקיר עם מדפים היא שיטה יעילה ואסתטית למקסם את החלל שלכם/יח"צ

תליית מדפים רבים הוא לא דבר שצריך להיות ביישנים לגביו בחלל קטן - הם יכולים לטפס כל הדרך עד התקרה ועדיין לתת תחושה אוורירית ולא מעמיסה. בדירה הזו מדפים פתוחים תופסים קיר שלם במטבח, אולם כמו בדוגמה הקודמת של שידת העץ, אלה מדפים פונקציונליים ויפים שלגמרי שווים את הנדל"ן. במטבח, תוכלו למלא אותם בכלי אוכל ובמצרכים ואילו בחדר המגורים להשמיש אותם עבור תצוגת אוסף הספרים שלכם ושל פריטים דקורטיביים מגוונים.

הבליטו את התקרה

טיפים לעיצוב חללים קטנים. יח"צ,
תנו את הבמה לתקרה/יח"צ

אם אתה חולמים על צבע או פטרן בולט על הקירות אך מפחדים להכניסם לחלל הקטן שלכם, תשקלו למקם אותו על התקרה. טפט או צבע על התקרה ימשכו את העין מעלה, יכניסו אמירה ועניין, אך ללא הצפת או העמסת החדר. נסו העניין על שטח קטן כדי לקבל רמז על התחושה שתתקבל בחדר ולאחר מכן תצללו באומץ ליישום העיצוב. את תואר החלל הקטן המיוחד תרוויחו ביושר.

תנו לאור שלכם לזרוח

טיפים לעיצוב חללים קטנים. יח"צ,
גוף תאורה אוורירי וענק יתרום לתחושת גודל בחלל ויהפוך לכוכב של החדר/יח"צ

גופי תאורה גדולים תלויים בסלון הם דרך האידיאלית להוסיף קצת האישיות לבית שלכם, זה ידוע. בחללים קטנים צריך לגשת אל העניין במשנה זהירות ואם עושים את זה נכון - הרווח יהיה עצום. גוף התאורה האוורירי והעדין של Constance Guisset בדירה זו מושך תשומת לב, וזאת מבלי להקריב מקום. בשל הגודל שלו מתקבלת אשליה של חדר מרווח בהרבה מגודלו האמיתי וזה הרי מה שאנחנו מחפשים כאן. כל מה שנותר לעשות זה למצוא את הכוכב נוצץ (והאוורירי) עבור הבית שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully