וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קהילת ARCDB בענף הבנייה: הדרך החכמה ליצור קשרים ולעשות עסקים

בשיתוף ARCDB

9.1.2019 / 13:03

הפלטפורמה משמשת הלכה למעשה חממה לשיתופי פעולה בין בעלי מקצוע שונים והקהילה העסקית רק הולכת ומפתחת. "אני צופה שבשנת 2019 הקהילה העסקית של arcdb תכפיל את עצמה ותמשיך להיות חוד החנית של איכות הבניה בישראל", אומר אלעד גרגיר מייסד ומנכ"ל החברת arcdb

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEW

בשנים האחרונות נושא הקהילות צובר תאוצה, מתחמי עבודה משותפים, הכרויות חדשות, קבוצות עסקים ועוד. המתחם המוכר לשיתופי פעולה עבור עצמאיים We Work היא חברה אמריקאית המספקת שירותים של חללי עבודה משותפים ליזמים, סטארטאפים ועסקים קטנים. החברה נוסדה בשנת 2010 ומשרדיה ממוקמים בניו יורק, ארצות הברית. נכון לדצמבר 2015, לחברה ישנם עשרות סניפים ב-5 יבשות, ובכללם סניפים בארצות הברית, אירופה וישראל. זו דוגמה לאופן שבו קהילה היא הדרך החכמה להגדיל את מערך הקשרים ולעשות עסקים. כך גם קהילת ARCDB.

אמנם אתרי דירוג לבעלי מקצועות יש הרבה, אבל הבשורה האמתית ש-ARCDB מביאה לשוק מגיעה דווקא מכיוון "האזור הסגור" באתר, שמיועד לקהל המקצועי. האזור הסגור פתוח לחברים רשומים בלבד, ומציע גישה לקהילה המונה כ-800 בעלי מקצוע מתחומים שונים בענף הבנייה והייעוץ. אותם חברי קהילה יכולים להשתמש בפלטפורמה כדי לנהל שיחות עם קולגות, להחליף ידע, להתייעץ וכן ליצור שותפויות או לאתר פרויקטים משותפים, לחלוק הצעות מחיר ולייצר תשתית לפרויקטים עתידיים. הפלטפורמה משמשת הלכה למעשה חממה לשיתופי פעולה בין בעלי מקצוע שונים. הערך המוסף שהיא נותנת לאותם בעלי מקצוע אדיר, היא מכילה מידע מהימן שמבוסס על חוכמת ההמונים ונחשבת כיום לאוטוריטה בתחום.

"בשנת 2018 נסגרו דרך האתר שלנו מאות עסקאות ושיתופי פעולה של חברי, בשווי עשרות מילוני שקלים שמשפיעים בצורה ישירה על עסקים רבים", אומר אלעד גרגיר, מייסד ומנכ"ל ARCDB, "אנחנו רואים את הקהילה גדלה ומתעצמת והופכת להיות מנוע שיווקי אדיר עבור החברים. אנשים שעובדים אחד בשביל השני למען מטרה משותפת אחת - הצלחת פרויקט השיפוץ / הבנייה של הלקוח הסופי - חממה עסקית אחת גדולה ומגובשת".

"השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת לצד פעילות שיווק פיזית ע"ב קבוע הפכו למתכון מנצח", מוסיף גרגיר, "אני צופה שבשנת 2019 הקהילה העסקית של ARCDB תכפיל את עצמה ותמשיך להיות חוד החנית של איכות הבנייה בישראל ברמה העסקית וברמת ההון האנושי והאיכותי של בעלי המקצוע - נמשיך להשביח ולהעצים את העסקים בענף הבניה ולייצר סטנדרט איכות של קהילה מובילה".

"עסקים עושים עם אנשים, אנשים טובים ואנשים עובדים, זה המוטו לכל אורך שנתיים של פעילות", מסכם האדריכל ד"ר אלי מזרחי, מייסד ומנכ"ל משותף של ARCDB.



בתאריך 19.02.2019 תחגוג פלטפורמת ARCDB שלוש שנות פעילות במרכז ענב לתרבות בתל אביב. אירוע הערב הוא "שנה מהסרטים" ובו יוצגו פעילויות השנה החולפת, סיפורי הצלחה ושיתופי הפעולה ל-2019 בסימן "עוצמה עסקית והתרחבות הקהילה" וכן את שיתוף הפעולה עם "וואלה! בית ועיצוב - מדור בונים בסטייל". באירוע תוצג הפלטפורמה החדשה של ARCDB הכוללת טכנולוגיה מתקדמת ומפתיעה לבונים ולמשפצים, פעילות המכללה החדשה שכבר בהרצה arcademy והמוזמנים (כניסה ללקוחות החברה בלבד) ייהנו מהרצאתו של המנטור המוביל בישראל למקסום מכירות והצלחה עסקית ניר דובדבני.

השאירו פרטים והצטרפו להצלחה

  • עוד באותו נושא:
  • ARCDB
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully