וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטוס לחופשת קניות בסין ולחזור עם בית חדש ומשודרג

בשיתוף ARCDB

3.2.2019 / 7:22

לרהט בית, משרד או עסק יכול להיות עניין מורכב ויקר. ומה אם אפשרי לעשות זאת בתוך שבוע וגם ליהנות מטיול בלתי נשכח בסין? שני פרויקטים של חברת באסיני מראים איך אפשר לקנות ריהוט, ריצוף, תאורה ואקססוריז איכותיים במחיר נגיש, בליווי צמוד משלב הקנייה ועד להתקנה

פרויקט של באסיני בכוכב יאיר, אדריכלות: שטיינמץ לור אדריכלים. שרון צרפתי,
פרויקט של באסיני בכוכב יאיר, אדריכלות: שטיינמץ לור אדריכלים/שרון צרפתי

כל מי שעבר דירה, הקים בית, מיתג מחדש את העסק או התמקם במשרדים חדשים יודע עד כמה תהליך העיצוב והריהוט של המקום החדש יכול להיות מורכב ויקר. ישנם לא מעט פשרות שמחכות בדרך, הן בשל גודל החלל והמגבלות שקיימות בו והן מבחינת ההיצע בשוק והמחירים של הפריטים השונים. הזמן שלוקח למצוא את הפריטים הנכונים ולהתאימם אלה לאלה הוא ארוך וגוזל לא מעט אנרגיה. אבל העולם השתנה והוא פתוח בפנינו וכיום אפשר לעשות את כל התהליך במהירות, מבלי להתפשר על האיכות ולעצב את הבית או העסק במחיר נגיש.

באסיני היא חברה הנדסית-מסחרית בעלת כ-11 שנות ניסיון בייבוא מסחרי מסין. החברה מעסיקה מהנדסים, אדריכלים ומעצבי פנים יחד עם אנשי מסחר מנוסים בייבוא ומספקת ללקוחותיה שירות שמתחיל בגיבוש השפה העיצובית, ממשיך ברכישת המוצרים בסין ומסתיים בהתקנתם בבית הלקוח או בבית העסק שלו.

"הרעיון הגיע אחד מאחד השותפים שבנה בית בהרצליה פיתוח", מספר מנכ"ל ומייסד באסיני שי ספרן, "הרבה שנים קודם לכן עסקנו בפרויקטים מסחריים לעסקים בלבד, והשותף אמר 'בואו נביא את הפריטים גם לבית שלי, הרי יש לנו את כל הספקים והיכולות'. עשינו זאת וכעבור עשור אני יכול לומר שייבאנו ריהוט ומוצרים שונים לכ-500 וילות ברחבי ישראל וייבאנו לעשרות בתי עסק דוגמת אולמות אירועים, בתי מלון ומשרדים".

פרויקט של באסיני ברעננה, אדריכלות: לילך ספרן גורפונג. עמית גירון,
פרויקט של באסיני ברעננה, אדריכלות: לילך ספרן גורפונג/עמית גירון

"אנחנו לא מביאים רק רהיטים, אלא גם ריצוף, כלים סניטריים, גופי תאורה, וילונות, שטיחים, חלונות אלומיניום, מטבח ומוצרי נגרות, אקססוריז ועוד. אבזור מלא לבית ולמשרד", אומר ספרן, "התהליך מתחיל בפגישה בה אנחנו לומדים את הלקוח ומבינים את צרכיו מבחינה עיצובית וכלכלית, כדי לראות שהתקציב מתאים לקנייה ויש כדאיות לכולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פרויקט של באסיני בכוכב יאיר, אדריכלות: שטיינמץ לור אדריכלים. שרון צרפתי,
פרויקט של באסיני בכוכב יאיר, אדריכלות: שטיינמץ לור אדריכלים/שרון צרפתי

"כיום יש בסין מוצרים רבים באיכויות מדהימות ואולמות תצוגה ענקיים שלא רואים בשום מקום בעולם", מוסיף ספרן, "הרעיון הוא לא להביא מוצר זול ביותר זול, אלא להביא מוצרים ברמה גבוהה שיספקו ללקוחות איכות במחיר נגיש ושפוי. זו הדרך שלנו להגשים לאנשים את החלומות. הרבה פעמים בארץ המוצרים יפים וטובים אבל הלקוחות נעצרים כשמגיעים למחיר. בסין הם יכולים לקנות איכות במחיר טוב".

פרויקט של באסיני ברעננה, אדריכלות: שטיינמץ לור אדריכלים. עמית גירון,
פרויקט של באסיני ברעננה, אדריכלות: לילך ספרן גורפונג/עמית גירון

שדרג הבית או המשרד במוצרים חדשים נעשה תוך כדי טיול בן כשבוע לסין. לפני הנסיעה נערך מפגש בין אנשי באסיני לבין הלקוח והאדריכל או המעצב שלו, כדי למקד את השפה העיצובית והפריטים השונים. "בפגישה זו אני ממפה להם את הספקים והמפעלים הרלוונטיים כדי שהסיור יהיה מקצועי וממוקד", מסביר ספרן. "הלקוחות נוסעים לסין, שם הם מקבלים קניין ורכב צמוד למשך של כשבעה-שמונה ימי עבודה וליווי של 24 שעות. זו חוויה בלתי רגילה של היחשפות לתרבות הסינית היוצרת זיכרון לכל החיים. שופינג שהוא טיול הכולל אוכל טוב, מסעדות ואטרקציות תיירותיות בליווי צמוד שלנו כל הזמן".

פרויקט וילה בכוכב יאיר, אדריכלות: שטיינמץ לור אדריכלים. שרון צרפתי,
פרויקט של באסיני בכוכב יאיר, אדריכלות: שטיינמץ לור אדריכלים/שרון צרפתי

"אחרי הקנייה אנחנו מבצעים בדיקות של 100 אחוזים מהקנייה ומוודאים שמה שהוזמן זה מה שיקבלו", אומר ספרן, "אנחנו ודואגים לכל התהליך - העמסת הסחורה במכולות, הובלה ימית, שחרור מהמכס, וגם לצוותים של מתקינים. הלקוחות מקבלים שירות מלא משלב ההכנה לקנייה, דרך הנסיעה לסין ורכישת המוצרים ועד להתקנתם בביתם או בעסק שלהם. אנחנו מטפלים להם בכל התהליך. מדובר בחיסכון של זמן וכסף בנוסף לחוויה תיירותית. בשבוע אחד מסיימים את כל הקנייה לבית או למשרד".

לפרויקטים נוספים של חברת באסיני

בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully