וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימוג'י המסריח שכולכם אוהבים חוגג עשור במסיבה יצירתית במיוחד

7.12.2018 / 10:13

לא רק לבעלי הומור שירותים: אמן קנדי יצר את דמותו של אימוג'י קקי ב-50 דרכים שונות על מנת לציין (בצורה מושקעת במיוחד) את העובדה שהאימוג'י הפופולרי חגג יום הולדת 10. הצטרפו למסיבה

אמוג'י קקי חוגג עשור. צילום מסך,
איזה יפה הוא גדל - אמוג'י קקי חוגג יום הולדת 10/צילום מסך

הם כבר מזמן הפכו לחלק מהשפה בהתכתבויות הטלפון השונות, אך אפילו שאימוג'י רבים נוספים לנו למקלדת הניידת כל הזמן, יש אחד שמתעלה מעל כולם (במיוחד בקרב חובבי הומור שירותים). תאמינו או לא, אימוגי הקקי בדיוק חגג עשור לקיומו והיוצר ג'סטין פולסן החליט לכבד את הארוע דרך 50 פרשנויות שונות.

בסרטון שיצר עם סוכנות הפרסום הקנדית Rethink האימוג'י המסריח לובש שלל צורות וחומרים, בין היתר של נר, קאפקייק, אוזניות ומרשמלו. פולסן עובד בעיקר כצלם, אך את האובייקטים עבור הפרויקט הגה ויצר בעצמו, וכעת הוידאו משמש לו כמעין רזומה להצגת יכולותיו היצירתיות. אנחנו משוכנעים שהן מתבטאות גם בתחומים אחרים, שלא קשורים לעולם האימוג'י הריחני.

לקקי המצויר הקטן כוח גדול - מאז יציאתה אל העולם ב-2008, הדמות המצוירת נתנה השראה לאנשים רבים לשלל רעיונות, מסריחים יותר או פחות. מוצרי מאפיה בדמותו של האימוג'י הפכו לטרנד, מוצרי מרצ'נדייז רבים נולדו ואפילו נחגגו מסיבות שלמות בהן האימוג'י היה הנושא העיצובי המוביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully