וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התצפית השקופה החדשה שתעשה לכם פיק ברכיים

4.12.2018 / 15:23

אין כניסה לבעלי פחד גבהים: סיום הבניה של הבניין הגבוה בבנגקוק צוין עם פתיחת אזור התצפית שלו, שמורכבת מפלטת זכוכית צפה בגובה של 314 מטר. התעזו לבקר?

תצפית שקופה בגורד שחקים בבנקוק. יח"צ,
צפה לה אי שם בין העננים - התצפית החדשה נפתחה למבקרים/יח"צ

נוסעים לתאילנד בקרוב? זה הזמן לספר לכם שממש זה עתה נפתחה נקודת תצפית שקופה בגורד השחקים Maha Nakhon בבנגקוק, מה שמהווה באופן רשמי את השלמת בנייתו של המבנה המרשים שארכה שנים. הבניין שתוכנן כגבוה ביותר בתאילנד כולה הפך להישג אדריכלי חדש עבור העיר, כשהוא משנה את קו הרקיע שלה לעד. כעת, כאקורדם סיום מוצלח במיוחד, נפתחה התצפית, שבגובה של 314 מטר מציעה נוף פתוח של 360 מעלות, כשמתחת לרגלי המבקרים (המקומיים וגם 20 מיליון התיירים שמבקרים בעיר כל שנה) - רצפת זכוכית, העיר השוקקת ונהר צ'או פראיה.

תצפית שקופה בגורד שחקים בבנקוק. יח"צ,
זהו הבניין הגבוה בבנגקוק/יח"צ

נקודות תצפית עם רצפות שקופות - יהיו מרגשות או מפחידות ככל שיהיו - הן לא חידוש בעולם. מה ששונה בתצפית המדוברת היא האופן שבו תוכננה כמעין פלטה "צפה" באוויר, שנמצאת בחלקו העליון ביותר של גורד השחקים ובו בזמן כאילו מתנתקת ממנו - דבר המוסיף לתחושת ה"חשש". הסיפון הצף מורכב ממשטח זכוכית ענק בשטח של 4.5 על 17.5 מטר. כשפלטפורמת הזכוכית עליה מתהלכים האנשים מעוררת ריגוש, פחד וסחרחורת, התצפית צפויה לההפך לאחד מהיעדים הפופולריים בקרב התיירים בבנגקוק.

עוד באותו נושא

לא לזרוק אבנים: הבית המגניב הזה על העץ בנוי כולו מזכוכית

לכתבה המלאה
תצפית שקופה בגורד שחקים בבנקוק. יח"צ,
זוהי לא עמדת תצפית ראשונה בעולם עם רצפת זכוכית, אך האופן בו תוכננה מוסיף למימד הפחד/יח"צ

כשהוא מאופיין בפיסוליות ייחודית ומבנה מפוקסל מתפתל לאורך כל גובהו, המתחם בן 77 קומות מהווה ביטוי קיצוני של הפוטנציאל של גורד שחקים להיות מיקרוקוסמוס אורבני. הבניין שחולש על שטח של כ-150,000 מ"ר כולל בשטחו כיכר ציבורית מעוצבת, שטחי מסחר, בתי קפה ומסעדות, עם גנים עשירים וטרסות הפרושות על פני מספר רב של מפלסים, 200 דירות יוקרה, וכן מלון בוטיק בן 150 חדרים.

תצפית שקופה בגורד שחקים בבנקוק. יח"צ,
המבנה המפוקסל המרשים מהווה מיקרוקוסמוס שכולל בתוכו שטחי מסחר, דירות יוקרה ואפילו מלון בוטיק/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully