וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אשר היה בונה את המלון הזה הוא היה נראה כך

2.12.2018 / 14:34

אשליה אופטית אחת גדולה: בסין נפתח מלון שאת ההשראה לעיצובו קיבלו המעצבים מעבודות של אחד מגדולי אמני הסוריאליזם. מדרגות דקורטיביות אינסופיות שנלקחו מאחד מציוריו המפורסמים התערבבו עם הצבעים הכי חמים היום. ללא ספק זה אחד החללים המגניבים שראינו לאחרונה

מלון בהשראת אשר בסין. יח"צ,
מוטיבים מאחד הציורים המפורסמים של אשר שימשו את המעצבים בעת עיצוב המלון/יח"צ

הדבר הראשון שקופץ לעין בחללי המלון הזה, הם הגוונים הירוקים והוורודים העדכניים בהם הם נצבעו. מיד לאחר מכן, ינדוד המבט אל המדרגות הדקורטיביות הכאילו אינסופיות, שבשילוב עם הצבע מייצרות חלל תלת מימדי שנראה כמו יצירה גרפית מהפנטת.

כל זה לא בכדי - studio 10 שעיצב את המלון עשה זאת בהשראת העבודות של האמן הגרפי ההולנדי הנודע M.C Escher. הסטודיו הסיני המחזיק במשרדים בהונג קונג ובניו יורק, לקח על עצמו לעצב את חלליו התוססים של מלון The other place הממוקם ליד הנהר לי במחוז פינגל, גווילין.

במהלך עבודתו על הפרויקט, שיפץ סטודיו 10 את החדרים הקיימים של האכסניה, כשההתייחסות לעבודותיו של אשר היוותה את הקו המחבר בין כלל האלמנטים. המעצבים ביקשו ליצור "מרחב מסתורי, אינסופי ובלתי אפשרי", שיכיל שורה של אשליות אופטיות. שימוש בגווני יער ירוקים עמוקים נעשה בחללים בהם התמה העיצובית היא "מבוך", ואילו החדרים עבורם נבחרה התמה של "חלום" נצבעו בגוונים של ורוד חיוור ולבן, אשר תרמו לחללים תחושות של שלווה ורעננות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully